חשוד ברצח הזמר רומן סימחייב בראשון לציון הסגיר עצמו למשטרה



לפני כחודש נורה למוות השחקן והזמר רומן סימחייב (41) לאחר הופעה במועדון בראשון לציון. המשטרה ניהלה מצוד אחר החשודים, שאחד מהם התייצב במשטרה בליווי עורך דינו וטען כי פעל מתוך הגנה עצמית. סימחייב שיחק בסדרה "שנות ה-80", ובמשטרה העריכו כי הוא חוסל במכוון ולא במסגרת קטטה אקראית

לאחר חקירה מאומצת שנמשכה כחודש, הסגיר עצמו היום (שלישי) חשוד ברצח הזמר והשחקן רומן סימחייב למשטרה. החשוד טען כי ירה בסימחייב מתוך הגנה עצמית. סימחייב נורה למוות במסעדה בראשון לציון בתחילת חודש ינואר, והמשטרה העריכה אז כי הוא חוסל בכוונה תחילה ולא נורה במהלך קטטה ספונטנית, כפי שדווח בתחילה.

חקירת הרצח הוטלה על צוות חקירה מיוחד (צח"מ) מרחב שפלה במשטרה, ומאז האירוע התנהל מצוד אחר החשודים. בשעות הצהריים אחד החשודים הסגיר עצמו, בליווי עורך דינו. החשוד, גבר בשנות ה-30 לחייו, הצהיר כי ביצע את המעשה וטען כי הוא הותקף על ידי אחיו של סימחייב - שנפצע אף הוא באירוע. "פעלתי מתוך הגנה עצמית", טען בפני החוקרים.

מהמשטרה נמסר כי החשוד הובל לחקירה ומחר יובא להארכת מעצר בבית משפט השלום בראשון לציון. המשטרה צפויה לבקש להאריך את מצבו. סימחייב נורה במהלך עימות שפרץ במסעדה בה הופיע, ומהיריות נפצע גם אחיו - שפונה לבית החולים אסף הרופא במצב בינוני.

"היה כאן חיסול, אנשים שרצו במותו של סימחייב ידעו מה הם מחפשים", אמר בכיר במשטרה לאחר הרצח. "מהממצאים הראשונים, הן מהזירה והן במישור המודיעיני, עולה שמדובר באנשים מקצועיים שידעו מה הם עושים". 
קרדיט: עזרי עמרם | ברהנו טגניה| חדשות 2 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה