הרונאלדו והמסי של עולם הסקייטרים קיימו מופע ראווה בסקייטפארק בעיר



תארו לעצמכם שקבוצת הכדורגל של ברצלונה נוחתת בחשאי בישראל ומפתיעה את קבוצת הנוער של ראשון לציון במשחק ראווה. אז זה בדיוק מה שקרה, רק בעולם הסקייטרים.

הקבוצה של חברת ANTI HERO – חברה ותיקה וגדולה בארה"ב בתחום הסקייט ונחשבת לאחת החברות המובילות בתחום הגלישה בעולם, הגיעה בשבוע שעבר בחשאי לישראל והפתיעה את המעריצים ב"סיישן" ראווה פתוח בסקייטפארק ראשון לציון. הגעת הקבוצה הכתה גלים ומאות בני נוער מרחבי העיר והסביבה הגיעו לחזות בביצועים המרשימים על אדמת ישראל, או יותר נכון סקייטפארק ראשון לציון.

נציגי חברת ANTI HERO נמצאים בקשר אישי עם בוני סקייטפארקים ברחבי העולם, בניהם גם עם אבי לוזיה, סקייטר מוכר בארץ וחלק מצוות התכנון של הפארק בראשון לציון. אבי מספר שהמותג הבינלאומי התעניין בפיתוח שהסצנה בארץ עוברת ובריבוי הפארקים שנבנו בשנים האחרונות בישראל. במסגרת הביקור החליטו החברה לקיים מופע ראווה ובחרו בסקייטפארק ראשון לציון לאירוע זה. אבי לוזיה מסביר שהמיקום לא מפתיע, מדובר באחד הפארקים האהובים על ידי הגולשים. כאמור, למרות שהמשלחת הגיעה לארץ מתחת לרדאר, השמועות ברשתות החברתיות על הגעת החברה געשו ומאות בני נוער וצעירים מהעיר ומכלל קצוות הארץ לפגוש בגיבורים שלהם גולשים במציאות. יש לציין כי מטרתו המרכזית של הביקור הייתה צילום ויצירת חומרים מסחריים עבור מגזינים ומדיות שונות של עולם הגלישה.


עיריית ראשון לציון, באמצעות החברה הכלכלית, הקימה את הסקייטפארק בעיר לפני כחצי שנה במטרה לעודד ולתמוך בענף. הוא משתרע על שטח של 1600 מ"ר ובו רמפות בצורות צינור, מעקות, מדרגות, תיבות, משטחים משופעים, רמפות גבוהות, ועוד. הפארק הוא חלק ממתחם נוער שמספק פעילויות פנאי אטרקטיביות וחיוביות לנוער לאורך כל שעות היממה. במקום פועל מרכז הנוער והצעירים וכן מועדון "התדר" בניהול אלון בר וג'וני זלוטינקוב רכז הסקייטפארק. הקמה של סקייטפארקים בארץ מעידה על מגמה כלל עולמית של קבלת תופעת הסקייטבורדינג, תופעה שזכתה ללגיטימציה רק בשנים האחרונות. הסקייטבורדינג נעשה ספורט נפוץ ומקובל. הקמת הפארק בעיר נועדה להפנות את הסקייטרים מהרחוב למקומות בטוחים ומוגנים יותר וכן ניסיון למנוע נזק לחלקי מבנים המשמשים לסקייטבורדינג.

ניתן לצפות בסרטוני וידיאו עם ביצועים מרהיבים של חברי הקבוצה בפסייבוק העירוני של עיריית ראשון לציון.
צילום:
TERRY HARPER

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה