עלה לאוויר פורטל לאגף ביטחון מוסדות חינוך וציבור



הפורטל באתר לחברה לביטחון מכיל מידע על תרגילים במוסדות חינוך, נהלי בטיחות ואבטחה,
קורסים ותוכניות הדרכה לעזרה ראשונה וכיבוי אש, הנחיות לטיולים ופעילויות חוץ בית ספרית ועוד

במסגרת מהפיכת השירות לתושב, מובילה העירייה והחברות העירוניות שקיפות ופרסום מידע לתושבים. במסגרת זו, החברה לביטחון העלתה השבוע לאוויר את פורטל הביטחון במוסדות החינוך וציבור בעיר. הפורטל מכיל מידע רב הנגיש לכלל כמו הנחיות בטיחות בבתי הספר ובגנים, חוזרי מנכ"ל משרד החינוך בדבר טיולים ופעילות חוץ בית ספרית וכן הנחיות ונהלים בעת פעילות בקייטנות, מחנות קיץ, מפת תכנון ותיאום טיולים ועוד. בנוסף, מאז נכנסה ראשון לציון למפת האיום הרקטי מאז מבצע "עמוד ענן", שמים בחברה דגש על נושא היערכות לשעת חירום ובתוך כך הנחיות להתפנות למרחב מוגן בהישמע אזעקה, מפרט סימון מקלטים ועוד.
חלק נוסף בפורטל מיועד לרכזי הבטחון במוסדות החינוך והציבור שיכולים להוריד טפסים רלוונטיים לתפקידם, כמו מבדקי בטיחות ומקלטים, דיווח טיולים ועוד. רוב המידע מיועד לצוות ההוראה במוסדות החינוך וכמובן לרכזי הבטחון, אולם כאמור הוא פתוח לכלל התושבים באתר החברה לביטחון.


סגן ראש העירייה ומחזיק תיק החברה הביטחון, רז קינסטליך: "במסגרת מדיניות העירייה לשקיפות מידע, אנחנו ממשיכים לפרסם באתר לחברה לביטחון כל מידע שעשוי לסייע ולעניין את תושבי העיר". מנכ"ל החברה לבטחון, מוטי נחמני, הוסיף כי פורטל הבטחון מצטרף לפורטלים נוספים בתחומי הגבייה, החנייה, החירום, השיטור והסיור ועוד.
נזכיר כי לפני מספר חודשים עלתה באתר החברה לבטחון האפשרות לעקוב ולהגיש ערעור לדו"ח שנרשם. כל שעל התושב לעשות הוא להזין מספר רכב ומספר דו"ח. בנוסף מאפשרת המערכת לבצע תשלום דוחות. פרטי הדו"ח מופיעים מיד עם רישום הדו"ח, התמונות יופיעו החל מ-24 שעות לאחר רישומו .יש לציין כי ניתן לערער פעם אחת על כל דו"ח.

בנוסף, בהודעות תשלום הקנס שישלחו בדואר בתוך שנה מיום רישום הדו"ח ובהמשך גם בדו"חות שיוצמדו לשמשת הרכב, יכילו קודQR שיאפשר להיכנס לפרטי הדו"ח ישירות ממכשיר הנייד ולבחון את התמונות שממחישות את פרטי העבירה. 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה