מונית הכסף ברכב אספנות תשכנע אתכם לא לשתות ולנהוג



המטרה: לעבור את ליל השנה האזרחית בשלום * עיריית ראשון לציון והרשות הלאומית לבטיחות בדרכים נערכים לסילבסטר ויקיימו סדרת פעילויות מקוריות המופנות למבלים במתחם הרובע ולאורך רחוב רוטשילד

"אל תתנו לאלכוהול לנהוג במקומכם". עיריית ראשון לציון והרשות הלאומית לבטיחות בדרכים נערכים לליל השנה האזרחית, הסילבסטר, ויקיימו פעילות הסברה מקורית במיוחד במתחם הרובע ולאורך רחוב רוטשילד, מוקדים שנחשבים מרכזיים למבלים מהעיר ומחוצה לה.

פעילות ההסברה במתחם "הרובע" תכלול שלושה רכבי אספנות מסחריים בהם תבוצע פעילות הסברה כמו משחק טריוויה בסגנון "מונית הכסף". כאשר ברכב זה יציגו למבלים שאלות בנושא בטיחות בדרכים, בדגש על אלכוהול ונהיגה, כמו כן, יוצבו במקום עמדות צילום וכן סרטונים וסימולאטורים לנהיגה, אשר ימחישו למבלים את השפעת אלכוהול על הנהיגה. במקביל, לאורך רחוב רוטשילד ייפגשו המבלים בדיילים שיסבירו לעוברים ושבים את הסכנה באלכוהול ונהיגה.

מנהל המטה העירוני לבטיחות בדרכים, ישראל סלע אומר "החינוך לנהיגה בטוחה הינו תעודת הביטוח לחיים טובים. הדאגה אל מול עיננו הינה החזרה של כלל החוגגים לביתם בבטחה ,בתקווה לחינוך ולנהיגה בטוחה שתחזור על עצמה מידי ימי הבילוי השונים במהלך השנה ובחיים בכלל". מנהל אזור מרכז ברשות הלאומית לבטיחות בדרכים, נתי הרלב, מוסיף: "הרעיון מאחורי פעילות ההסברה הוא להטמיע בקרב המבלים, נהגים צעירים, את מניעת השילוב של אלכוהול ונהיגה". יו"ר ועדת בטיחות בדרכים ,חברת המועצה קרן דנה ג'דה, מסכמת: "זהו מיזם מבורך וחשוב שיתבצע בעיר, אני מזמינה את כלל התושבים לקחת חלק בפעילות. כולי תקווה שבפעילות זו נוכל לסיים את חגיגות השנה האזרחית ללא נפגעים והרוגים בכלל ובכבישים בפרט. שנה אזרחית טובה ובטוחה בדרכים".

תוכנית עיר ללא אלימות בשיתוף העירייה יפזרו במוקדי הבילוי בעיר ברושורים על טיפים לנהיגה אחראית וזהירה וכן עצות מעשיות להיערכות בין החברים לפני היציאה לבילוי.

צילום: הפקות שפיץ 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה