כדוריד: מכבי ראשון לציון ניצחה בדרבי



מאמן הצהובים ג'ו מתתיה חגג ניצחון ראשון בדרבי של עיר היין, עם 21:23 על האדומים, שספגו הפסד שני רצוף.

הסיבוב הראשון בליגת העל בכדוריד הגיע הערב (שישי) לסיומו הכמעט מוחלט עם משחקי המחזור ה-11, כאשר במוקד המחזור עמד הדרבי הגדול של ראשון לציון - מכבי מול הפועל. הצהובים היו אלה שחגגו בבית מכבי עם ניצחון 21:23 והורידו את יריבתם מהמקום הראשון. מי שניצלה את ההפסד של האדומים והשתחלה לצמרת עם תום הסיבוב היא האלופה, מכבי תל אביב, שגברה 26:28 על אס"א ת"א.

המחצית הראשונה בדרבי של ראשל"צ נפתחה בצורה שקולה מאוד עם סקור נמוך מאוד בפתיחה (1:1 אחרי 8:30 דקות). מכבי ראשל"צ הייתה הראשונה להיכנס לעניינים ועלת ליתרון בן 3 שערים - 4:7. פיליפ מריאן ניסה להשאיר את האדומים במשחק, אבל הצהובים היו עדיפים ועלו ליתרון 7:11, לפני שהמחצית הסתיימה בפער של שלושה שערים, 8:11.

הפועל ראשל"צ פתחה את המחצית השנייה בצורה טובה יותר והורידה את הפער לשער אחד בלבד, 13:12, אבל חניכיו של ג'ו מתתיה לא ויתרו, חזרו לעניינים ופתחו שוב את ההפרש, כאשר 13 דקות לסיום הראה הלוח 14:18 לצהובים.

פיליפ מריאן, שכיכב ב-30 הדקות הראשונות של ההתמודדות מול האקסית עם שבעה שערים, נעצר לחלוטין ע"י הגנת המארחים החזקה, שהשתפרה ככל שהדקות חלפו ושמונה דקות לסיום הפער עלה כבר לחמישה שערים, 16:21. לקראת הסיום, חניכיו של סער פרנקל עוד ביצעו קאמבק אחרון, אך זה כבר היה מאוחר מדי ומכבי הבטיחה את הניצחון.

הצהובים, בשורותיהם בלטו דאבור טאסקוביץ', יואב נאמן וגל אברהם עם 4 שערים כל אחד, רשמו את ניצחונם השביעי העונה בעשרה מחזורים והשתוו במספר הנקודות ליריבה העירונית, כאשר לשתי הקבוצות 16 נקודות. האדומים, אצלם היה זה פיליפ מריאן שהתעלה עם 8 שערים, ירדו למקום השני בעקבות ההפסד הכואב בעוד לצהובים עדיין נותר משחק השלמה מול חולון.

מאמן מכבי ראשל"צ, ג'ו מתתיה, אמר בסיום: "יש לנו קבוצה מדהימה ומגיע להם לחגוג. יש לנו חוק, אם עושים ניצחונות או הפסדים, מתעשתים תוך 24 שעות עם רגליים על הקרקע, אבל אני אתן להם 48 שעות. זו גאווה גדולה, לקבוצה היה מאוד חשוב הניצחון הזה, אבל לא עשינו שום דבר בת'כלס וניבחן באפריל-מאי. באמת שחשוב לי לומר כל הכבוד לחבר'ה. יש פה קבוצה טובה שיכולה להתמודד עם מכבי ת"א והפועל ראשל"צ. אנחנו עדיין פגיעים ויש לנו חולשות שצריך לעבוד עליהן. ניבחן בסוף".

מאמן הפועל ראשל"צ, סער פרנקל, לא היה מרוצה: "איכשהו בסוף חזרנו ביכולת אישית של דרשקו, אבל אני מאוד מאוכזב מאיך שאנחנו נראים. לא רצנו מספיק, זה היה מעט מדי ומאוחר מדי, ואנחנו מאוד תקועים בהתקפה. שחקנים שמקבלים קרדיט לא הצדיקו אותו. אם אני צריך להזדקק לזר שנחת לפני יומיים בארץ, זה אומר שהיינו בהרכב לא מספיק טוב עד עכשיו. לא יכול להיות שמשחק שני רצוף אנחנו בקושי מגיעים ל-20 גולים. תירגלנו דברים, אבל אנחנו לא עושים אותם מספיק טוב. הובלנו את כל הסיבוב הראשון במקום הראשון, וכל מה שעשינו לא הספיק לנו וזה רע מאוד".

קרדיט צילום: עמית שיסל, איגוד הכדוריד


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה