חניה חינם לסטודנטים



במכתב לראש העיר עתב עידן מזרחי:"ראשון היא עיר הדוגלת ותומכת בהשכלה גבוהה ומעודדת את תושביה ללמוד במקביל לניהול אורח חיים נורמאלי ומכובד, בין אם זה הנחה בארנונה, הטבות שונות לסטודנטים, אירועי תרבות ועוד".

המכללה למנהל הינו מרכז אקדמי המושך אליו סטודנטים רבים תושבי העיר ומרחבי הארץ שחלקם עוברים להתגורר בעיר ראשון לציון. הדבר מביא לעליה חדה במספר הצעירים בעיר.

ראשון היא עיר הדוגלת ותומכת בהשכלה גבוהה ומעודדת את תושביה ללמוד במקביל לניהול אורח חיים נורמאלי ומכובד, בין אם זה הנחה בארנונה, הטבות שונות לסטודנטים, אירועי תרבות ועוד.

בעקבות פניות שהגיעו ללשכתי בנושא וכחלק מהשאיפה להקל על חיי הסטודנטים בעיר רציתי להציע לבטל את תשלום החניה בחניון המכללה למנהל עבור סטודנט שהינו תושב העיר.

1. הרעיון בא במקביל לזה המאפשר לכלל תושבי העיר בעלי תו תושב להחנות ברחבי העיר חינם וללא הגבלה. שכן החלטה זו התקבלה כחלק ממדיניות העירייה, ואני רואה לנכון לאפשר לסטודנטים תושבי העיר להיות פטורים מתשלום גם בחניון המכללה. אציין כי כיום קיימת הנחה לחניון המכללה אך ורק לחברי אגודת הסטודנטים.

2. הרעיון הנ"ל כבר מיושם במכללות כמו הבינתחומי ובמקומות אחרים ונראה כי מדובר באפשרות המטיבה עם כלל הסטודנטים.

3. כמו כן, אני חושב שיש לעודד כל הצעה שמאחוריה סטודנטים רבים תושבי חוץ רואים במעבר לעיר ראשון לציון שיקול כדאי הן מבחינה כלכלית ומכל סיבה אחרת.


                                                       בברכה,
                                                    עידן מזרחי
                                                   חבר מועצת העירייה
                                                מחזיק תיק חוף הים והאגמים

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה