קורס מקדמי בריאות חוזר



קורס מקדמי בריאות שמציעה העירייה ללא כל עלות, יוצא לדרך * בשנה שעברה הוכשרו כשלושים תושבים הפעילים בקהילה * וגם: השבוע תציין ראשון לציון את יום ההליכה העולמי בחוף הים- הציבור מוזמן

כ-30 תושבי העיר שלקחו חלק בשנה שעברה בקורס מקדמי בריאות שקיים אגף איכות הסביבה בעיריית ראשון לציון, השתלבו במועדוני יום, בגני הילדים ובבתי הקשישים. התסריט הזה הוא בדיוק מה שרצו לעשות באגף איכות הסביבה ולכן, אחרי הקורס הראשון בשנה שעברה שהיה פיילוט, יתקיים החודש קורס נוסף המוצע לכלל תושבי העיר ללא כל עלות. במהלך הקורס שמתקיים אחת לשבוע בשעות הערב, עוברים המשתתפים הכשרה בתחומים שונים כמו: קידום בריאות, שינוי התנהגות בריאותית, הרגליה תזונה בריאים ,פעילות גופנית, חשיבות השינה, השפעת המדיה על עיצוב התנהגות, מניעת עישון ועוד. הקורס מועבר ברמה אקדמית גבוהה בהנחיית אנשי מקצוע המתמחים בבריאות הציבור.

שיר גולדנברג, תושבת שהוכשרה בשנה שעברה, מספרת: "איכפת לנו מהסביבה והקהילה שבה אנו חיים. אני מאמינה שכל אחד יכול להשפיע על הסביבה שבה הוא נמצא, הכי קל ונוח זה לא לעשות כלום ולהתלונן. היום אני אמא במשרה מלאה, וכהורה אתה מחפש זמן לנוח ולא להתרוצץ. אבל אני אחת שמאמינה באקטביזם, לקום מהכורסא ולעשות דברים גם אם זה פחות נוח".

בעירייה מדגישים כי יוזמה זו היא חלק ממדיניות העירייה לקדם מצד אחד את נושא ההתנדבות ומצד שני את תחום הבריאות והתזונה הנכונה. כך למשל הובילה העירייה, בשיתוף האגודה לבריאות הציבור, מהלך לשינוי התזונה במוסדות החינוך בעיר, כך שהתפריט שמוצע לילדים בצהרונים הוא מזין, בריא וטעים יותר. במסגרת זו,  ומתוך הבנה שההורים הם שותפים מלאים לתהליך, התקיימה סדנא לתושבי העיר בנושא תזונה ואורח חיים בריא בראייה משפחתית. הקורס הוצע לתושבים במחיר מסובסד ביוזמת מחזיקת תיק הבריאות, חברת המועצה יפעת מאירוביץ'.

פרטים והרשמה לקורס בטלפונים: 03-954774203-9547742, 03-954775103-9547751 או במייל: [email protected] , יש לציין שם מלא, כתובת ומס' טלפון להתקשרות.


יום ההליכה העולמי

ביום שלישי הקרוב (11.11.14) תציין ראשון לציון את יום ההליכה העולמי 2014 שיעמוד בסימן להיות בתנועה ולהרגיש טוב. משרד התרבות והספורט שמקדם את היוזמה בישראל צופה להשתתפות של מיליון הולכים. המטרה היא להעלות את נושא חשיבות הפעילות הגופנית כאורח חיים בפעיל ובריאות לסדר היום.  יום ההליכה בראשון לציון יתקיים בחוף הים, הזינוק יתקיים בשעה 15:00 מרחבת סוכה מספר 2, אזור חניית חוף הנכים. 

בתמונה: בוגרי הקורס בשנה שעברה

צילום: אריק מור


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה