פסטיבל ראשון לציון 2014



פסטיבל המוזיקה של ראשון לציון יתקיים בין התאריכים ה-9-14 באוקטובר, 2014, בחול המועד סוכות. זו שנתו ה-27 של הפסטיבל והוא יארח למעלה ממאה אמנים, הרכבים ומוזיקאים, במתחמי הופעות שונים: אמפיפארק (בתשלום), היכל התרבות (בתשלום), גן המושבה (הכניסה חופשית), כיכר העירייה (הכניסה חופשית), והרובע- מתחם הבילויים החדש (הכניסה חופשית).

בין האמנים שיופיעו: גידי גוב ודני סנדרסון מארחים את אלון אולארצ'יק ומזי כהן, ריטה, משה פרץ, יהודה פוליקר, עברי לידר, מוש בן ארי, מוקי והיהודים, נורית גלרון, קרן פלס, שירי מימון ושמעון בוסקילה, התכנית המיתולוגית 4 אחר הצהריים תארח את חוה אלברשטיין, מתי כספי, ברי סחרוף, רונה קינן, מאור כהן ,אתי אנקרי, אילנית, קובי אפללו, דנה ברגר, עמיר דדון,  הפרברים וקרולינה. שולי רנד, שלומי שבת ומיכה שטרית בערב משותף, שני יצהרי, רמי קלינשטיין עם תזמורת צה"ל, ויואב יצחק מארח את אבנר גדסי ורון שובל.

המופעים המשתתפים

» מוקי  – לב חופשי – אורחים מיוחדים: אורית ותום פטרובר – היהודים
מופע חדש, ייחודי ומרגש במסגרתו חוגג מוקי את צאת אלבומו החדש "לב חופשי". מלווה בלהקת נגנים, מבצע מוקי חומרים מוכרים ואהובים מ-15 שנות קריירה ענפה, ביניהם: "ילדה סוכר", "מדברים על שלום", "אלוהים", "באמת מקרוב", "לא רואה ממטר", "עוקף מלמעלה" לצד חומרים מאלבומו החדש: "לב חופשי", ו-"ילד של אבא".
יום חמישי, 9 באוקטובר, 21:00, היכל התרבות.


#alt
זה רק אני והגלשן שלי. דני, גידי וחברים (צילום: אילן בשור)


» נורית גלרון - שירי אהבה
מופע חדש וחגיגי משירי האהבה הגדולים של נורית גלרון, ביניהם: "נגיעה אחת רכה", "משהו בלבבה", "אתה פה חסר לי", "אתה הולך לישון מוקדם" ועוד רבים משיריה האהובים וטעימה משירי האלבום שבדרך. בהשתתפות: מתי כספי, שלמה גרוניך, קרן פלס. נורית גלרון היא אחת מהקולות החמים והייחודיים, שהפכו אותה לאחת הזמרות הגדולות והמוערכות.
שבת, 11 באוקטובר, 21:00, היכל התרבות.

לחצו וצפו בחוברת הדיגיטלית:


 

רוצים להישאר תמיד מעודכנים? אז תנו לנו לייק בדף הפייסבוק של ראשונט לחצו כאן  


דני גידי וחברים 
דני סנדרסון וגידי גוב מארחים את מזי כהן, אפרים שמיר ואלון אולארצ'יק, חמישה חברים שהשאירו את חותמם על שדה הבידור הישראלי, במופע מוזיקלי מיוחד במינו היוצר מארג נפלא של שירים מכל התקופות. "נתתי לה חיי", "יו-יה", "תשע בכיכר", ו-"שיר המכולת", מלאי ההומור עם הקריצה המאפיינים את המיטב שבשירי הלהקות "דודה", "גזוז" ו "כוורת" ועד להיטי הסולו הרבים של כל אחד. 
שבת, 11 באוקטובר, 21:30, אמפי פארק.

» ארבע אחר הצהריים – הפקת מקור מיוחדת לפסטיבל
מופע מחווה מיוחד במלאת 35 שנה לתכנית הרדיו המיתולוגית של גלי צה"ל.
משתתפים: חווה אלברשטיין, אילנית, אתי אנקרי, קובי אפללו, דנה ברגר, אמיר דדון, הפרברים, מאור כהן, מתי כספי, ברי סחרוף, רונה קינן, קרולינה. מנחים: אילנה דיין ורועי בר נתן בליווי התזמורת הסימפונית הישראלית ראשון לציון. מנהל מוזיקלי ומנצח: אילן מוכיח
יום ראשון, 12 באוקטובר, 21:00, היכל התרבות.


רק נגיעה אחת רכה. נורית גלרון (צילום: אילן בשור)

» ריטה - 20 שנה לאהבה גדולה
שני עשורים לאחר סיבוב ההופעות הבלתי נשכח, ריטה חוזרת לבמה עם המופע אהבה גדולה שהיה אבן דרך בלתי נשכחת בקריירה שלה, עם שירים כגון: "ערב כחול עמוק", "ימי התום", "בוא", "עבד של הזמן", "אהבה גדולה", "ציפור זרה", "חיה לי מיום ליום", "שרה ברחובות", "עטוף ברחמים" וגם גרסת הכיסוי ל-"ילדים זה שמחה".
יום ראשון, 12 באוקטובר, 21:30, אמפי פארק.

» תזמורת צה"ל מארחת את רמי קלינשטיין 
גם השנה כבכל שנה בעשור האחרון יתקיים בפסטיבל קונצרט ההצדעה לכוחות הביטחון עם אמן אורח. השנה תארח תזמורת צה"ל את הזמר רמי קלינשטיין במיטב להיטיו מכל הזמנים, בעיבודים חדשים ועכשוויים שהותאמו במיוחד לתזמורת צה"ל. מפגש מיוחד בין התזמורת המפוארת לבין קליינשטיין ששיריו שזורים בפס הקול הישראלי. המופע, בניצוחו של סרן נעם ענבר, יועבר בשידור ישיר ברשת ג'.
יום שני, 13 באוקטובר, 20:30, גן המושבה, הכניסה חופשית. 

» יהודה פוליקר – מוזיאון החלומות 
מופע תוסס ושופע צלילים ומקצבים יוונים, בלקנים, וים תיכוניים לצד להיטי רוק בליווי 10 נגנים. במופע מבצע פוליקר משיריו המוכרים מלהקת בנזין ואלבומי הסולו, להיטים שכתב לאחרים, קלאסיקות מהמוזיקה היוונית לדורותיה וכמובן שירים מהאלבום החדש "מוזיאון החלומות".
יום שני, 13 באוקטובר, 20:30, היכל התרבות.


» קרן פלס בהופעה
קרן פלס, זמרת, כותבת ומלחינה, מהיוצרות הגדולות והבולטות של הדור האחרון אשר זכתה בכל תואר אפשרי במוזיקה הישראלית. פלס כתבה בשנים האחרונות להיטים גדולים למירי מסיקה, הראל סקעת, שירי מימון, בועז מעודה, ושרית חדד.
הופעותיה מאז פריצתה הפכו להצלחה גדולה, ההומור, קטעי הקישור, והאנרגיות הגדולות שלה מיצבו אותה כפרפורמרית ייחודית וכובשת, ואת הופעותיה לחוויה של חד פעמית.
יום שני, 13 באוקטובר, 22:00, כיכר העירייה, הכניסה חופשית.

» עברי לידר בהופעה
הזמר והיוצר עברי לידר מגיע לבמה עם הלהיטים הגדולים, מלווה בלהקת נגנים, במה מעוצבת, ומופע מוזיקלי עדכני. לידר, רומנטיקן רגיש ופרפורמר מקצוען, נע בין רוק, פופ, דאנס ואלקטרוני. בין השירים: "ואולי", "בתי קפה", "בקצב אחיד", "התרופה היקרה", "יותר טוב כלום", "לאונרדו", "ניסים", "האנשים החדשים", "זכיתי לאהוב", "הכוס הכחולה", "חולצת פסים", "מרי לנצח", "בוא" ו-"מישהו פעם". 
יום שני, 13 באוקטובר, 22:00, מתחם הצעירים רובע הבילויים, הכניסה חופשית.

» ערב ים תיכוני – יואב יצחק מארח את אבנר גדסי ורון שובל
יואב יצחק הוא מחלוצי המוזיקה הים תיכונית, זמר בעל יכולת ווקאלית מרשימה ויוצר פורה, ואחראי לכמה מהלהיטים הגדולים בתולדות הזמר המזרחי, ביניהם: "פני מלאך", "זה הזמן לסלוח", "תני חיבוק ילדונת", "עד סוף העולם", "צלצולי פעמונים", "עד חצי מלכות" ועוד רבים וטובים. בהופעה יארח את רון שובל ואבנר גדסי.
יום שלישי, 14 באוקטובר, 20:30, גן המושבה, הכניסה חופשית. 

» שלומי שבן שולי רנד ומיכה שטרית
ערב מיוחד הכולל שלוש הופעות בזו אחר זו של שולי רנד, שלומי שבן ומיכה שטרית, עם מיטב יצירותיהם. שלומי שבן הוציא השנה את אלבומו הרביעי "תרגיל בהתעוררות" שקצר שבחים. מיכה שטרית יופיע עם שירים מהקריירה המוזיקלית המגוונת שלו, החל מ"החברים של נטאשה" דרך כל אלבומי הסולו. שולי רנד הנו מהיוצרים הבולטים ביותר של התרבות היהודית בארץ בשלל תחומים אמנותיים.
יום שלישי, 14 באוקטובר, 21:00, היכל התרבות.

» שני יצהרי בהופעה
הבטחה גדולה בזמר המזרחי הנשי, זמרת מוכשרת עם קול ואישיות כובשים. יצהרי התחילה את הקריירה שלה בהצלחה ענקית עם השיר "י'בינתי" שיצא כסינגל הראשון, וזכה להשמעות וצפיות רבות ביוטיוב, ויצרה הרבה ציפיות מהקהל. היא אינה מתויגת כזמרת מזרחית, אלא כזמרת שיכולה לשיר בסגנונות שונים ומגוונים ביניהם גם ג'אז ורוק.
יום שלישי, 14 באוקטובר, 21:00, כיכר העירייה, הכניסה חופשית.

» שירי מימון ושמעון בוסקילה – המופע המשותף  
החיבור המפתיע שהוליד את אחד המופעים המצליחים בו שני הקולות הענקיים של שירי מימון ושמעון בוסקילה משתפים פעולה על במה אחת. מופע מרגש הכולל את הרפרטואר העשיר של השניים לצד שירים חדשים ולהיטים גדולים שכתב שמעון בוסקילה לאחרים.
יום שלישי, 14 באוקטובר, 22:00, כיכר העירייה, הכניסה חופשית.


מישהו פעם אהב אותו ככה. עברי לידר (צילום: ליאור כתר)

» מוש בן ארי בהופעה
במהלך השנים הציב מוש בן ארי הגדרה חדשה למופעים מעוררי השראה. כמות הלהיטים, צוות המוזיקאים והקסם של בן ארי הופכים את המופע ליחיד במינו במדד האנרגיה והאופטימיות. פורקן מול מקצועיות מהודקת הופכים את המופע לכזה שהקהל מתמכר לו. עם השנים הנפיק בן ארי אינסוף להיטים שהפכו להמנונים בקרב קהל עצום הפוקד את המופעים לאורך כל השנה.
יום שלישי, 14 באוקטובר, 22:00, מתחם הצעירים רובע הבילויים, הכניסה חופשית. 

אירועים נוספים

» שמעון רגב - במופע סטנדאפ בליווי גיטרה. יום שני, 13 באוקטובר, 21:00, כיכר העירייה, הכניסה חופשית.
» רבקה בר ואילנה כץ - שירה בציבור ביחד ולחוד. מארחות את חבורות הזמר של החברה העירונית. יום שני, 13 באוקטובר, 21:00, בית העם, הכניסה חופשית.
» האחים אסנר - "תופעת זמר עברי". חגיגה משירי הרחוב ותנועות הנוער, בהשתתפות אורי בנאי, דודו אלהרר, הדר שחף – מעיין, והאקורדיוניסט עוזי רוזנבלט. יום שלישי, 14 באוקטובר, 21:00, בית העם, הכניסה חופשית.
» משה פרץ - מופע חגיגי. הופעה עם מיטב הלהיטים ובליווי תזמורת של 12 נגנים. אורחת: אגם בוחבוט. יום שלישי, 14 באוקטובר, 21:30, אמפי פארק.

» פסטיבל "טעם ראשון"
זו השנה השנייה שכ-100 מסעדות חוברות לפסטיבל, במהלכו יוצעו מנות מיוחדות שיוצעו בהנחה, ויתקיימו ערבים משותפים בהם יתארחו שפים האחד אצל השני לחגיגה משותפת של קולינריה, בילוי והנאה. כחלק מפסטיבל "טעם ראשון" הקהל יוכל לדרג את המסעדות, המנות, והעסקיות האהובות ביותר.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה