מכבי ראשל''צ בסיבוב ה-2 בגביע האיגוד האירופי



הישג נפלא למחזיקת הגביע, מכבי ראשון לציון. שחקניו של ג׳ו מתתיה השלימו היום (ראשון) את המשימה והשיגו ניצחון 25:27 (13:12) על IBV אלופת איסלנד והעפילו לסיבוב השני בגביע האיגוד האירופי, לאחר שניצחו במשחק הראשון 25:30 (11:13).

הצהובים העפילו לשלב הבא, שם ישחקו בחודש אוקטובר מול אלברום מנורבגיה, וגם ייהנו ממענק כספי מאיגוד הכדוריד לרגל ההעפלה לסיבוב השני. בסוף השבוע, יו"ר איגוד הכדוריד דורון שמחי ישתתף בכנס של האיגוד האירופי שייערך באירלנד, והמטרה תהיה להסדיר את החזרת קיום המשחקים האירופים בארץ.

ראשל"צ הצליחה לעלות ליתרון 22:23 בדקה ה-54, ומשם החניכים של ג'ו מתתיה בצמד הופעות בכורה כמאמן במשחק רשמי בכלל, השלימו את ההפתעה. ההישג הנפלא הגיע עוד ללא יואב נאמן, שנשאר בארץ לרגל הולדת בתו, וללא הזר החדש מילורד קריבוקאפיץ', ועם סגל מצומצם מאוד. הפתיחה הייתה של האלופה המקומית, שכבר הוליכה ביתרון של 4 שערים. מכבי ראשל"צ ידעה לקזז עד לשער בהפסקה.

עמית סטלמן סיפק עוד משחק נהדר של 8 שערים (16 בסה"כ בשני המשחקים), גל אברהם הוסיף 5, דניאל פרידמן 4, דור גבע ואמיר לנגליב  3 כ"א, שרון שלם וניב יסקולקה 2 כ"א.

יו"ר מכבי ראשל"צ, יוסי גבע: "עכשיו לאחר הניצחון המדהים, ולאחר שהאיסלנדים כבר הובילו 4 הפרש וכמובן שלצד הווינריות, מתגנב לו גם החשש, בסוף ניצחון מדהים. כל המסע לאיסלנד הוא עוד חלק בהכנה של הקבוצה לעונה, ולמרות העלויות הכספיות הגבוהות, אנחנו מרוצים. יצאנו עם קאדר שחקנים הכי קצר שהיה לנו בכל השנים, ומי שנטל חלק ושותף מלא להצלחה הם השחקנים שקיבלו את ההזדמנות ולקחו אותה בשתי ידיים".

"המאמן החדש, ג׳ו מתתיה זכה לניצחון כפול באירופה כמאמן, ניהל בצורה מעולה את כל החלק המקצועי במחנה האימון שקדם, ועכשיו חוזרים לליגה עייפים אך מוכנים יותר. עשינו השנה שינוי מאוד גדול ומשמעותי ויהיו עוד משחקים קשים ופחות מוצלחים. נקווה שלא נצטרך לעשות יותר מדי תיקונים בהמשך, ולסיכום המסע לאיסלנד היה מדהים. תודה לכל המברכים והמפרגנים, מהשחקנים, ההנהלה וממני",סיכם גבע. 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה