יהורם גאון בהופעה בראשון לציון



עם סיום ימי המלחמה ורגע לפני יום הכיפורים יהורם גאון במופע סוחף המקיף את כל שנות יצירתו.במופע מיוחד הסוקר את הרפרטואר ארוך השנים שלו, יהורם גאון נותן את הכל על הבמה ומשתמש בכל כישוריו כזמר, כשחקן, כשדרן וכמגיש טלוויזיה. גאון שוזר במלאכת מחשבת,שירים וסיפורים אשר הפכו במהלך השנים לאבני דרך בתרבות הישראלית.את כל אלה הוא עוטף בהומור ובאישיותו הכובשת.

חלק מהשירים במופע הם מאלבומו החדש "כביום היוולדי" פרי יצירתם של יהורם גאון ושלעמיר בניון. המילים והשאלות הנוקבות העולות באלבום שולחות אותנו למסע נפשי של חיפוש ושל חשבון נפש המתאימות מאוד לתקופה זו של עשרת הימים בין ראש השנה ליום הכיפורים.

את ההופעה החליט גאון לעלות דווקא בעיר שאך לפני כחודש התנהלה תחת האזעקות ואיום הטילים. השירים והסיפורים הם הדרך של יהורם גאון לשלוח חיבוק חם לכל תושבי הדרום והשפלה.
 
רוצים להישאר תמיד מעודכנים? אז תנו לנו לייק בדף הפייסבוק של ראשונט - לחצו כאן

מועד המופע: 27 בספטמבר בשעה 21:00 בהיכל התרבות

גאון מספר: "ההופעה בימים שבין ראש השנה ויום כיפור היא הזדמנות לחשבון נפש והסתכלות לאחור אל השנה החולפת, שנה בה שמחנו כולנו אך גם כאבנו, מצאנו ואף איבדנו, בתקופה הזו עלינו לחקור וללמוד על מה לשמור ומה צריך לתקן, המילים שכתב עמיר בניון לאלבום האחרון שלי מאירות את השביל בחיפוש הנפשי החשוב הזה ומעלות לא מעט שאלות נוקבות על העבר ובעיקר על העתיד. 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה