טיילת אגם הסופרלנד קורמת עור וגידים



מי שביקר לאחרונה באגם הסופרלנד, בוודאי שם לב לטיילת החדשה עשויה עץ (דְּק) שהוקמה על גדות האגם. נזכיר כי מדובר בפרויקט משותף של עיריית ראשון לציון והחברה הממשלתית לתיירות להקמת טיילת סביב האגם. שלב ראשון של הטיילת הינו ממתחם "יס פלאנט" לכיוון מתחם הכנסים והאירועים.




הטיילת עצמה תבנה בשני מפלסים אשר אחד ישמש כמשטח הליכה מעל גדת האגם, וטיילת נוספת אשר תהיה טיילת דק מרחפת בשולי  ובתוך האגם. בטיילת הדק המרחפת תוכננו שתי נקודות תצפית, שהייה והתכנסות. בעירייה תומכים בשימור האגמים ומקצים לשם כך תקציבים ומשאבים רבים לטיפוח המקום לטובת התושבים.  מדובר בפנינת טבע מיוחדת בלב העיר. בכדי למשוך אל המקום מטיילים העירייה פועלת כדי ליצור תנאי גישה נוחים.


ראש העירייה, דב צור, הוסיף כי התוכניות לפיתוח סביב האגם יהפכו את ראשון לציון למוקד משיכה תיירותי המשלב היסטוריה, טבע ופעילויות פנאי ותרבות. 

מנכ"ל החברה הממשלתית לתיירות, שי וינר,  אמר כי:" החברה הממשלתית לתיירות רואה את הפוטנציאל הגדול שיש לראשון לציון להפוך לעיר תיירותית ולמשוך אליה מבקרים רבים ואנו נשמח לפתח פוטנציאל זה . הטיילת  על גדת האגם תוסיף נדבך חשוב למתחם ולאטרקציות שהאזור מציע לתיירים ולתושבים". במקביל מקדמת העירייה אטרקציה נוספת במתחם האגם כמו מתקן רחיפה שתהיה יחידה מסוגה בישראל שבה כל אדם, מגיל שלוש ומעלה, יכול להרגיש תחושות רחיפה כמו צניחה חופשית או רחיפה בחלל. בעבר פעל באילת מתקן קטן שמבוסס על אותו רעיון.

רוצים להישאר תמיד מעודכנים? אז תנו לנו לייק בדף הפייסבוק של ראשונט - לחצו כאן

יש לציין עוד כי עיריית ראשון לציון משקיעה כשני מיליון שקלים גם בביצוע עבודות להנגשת אגמון הנקיק הסמוך לאגם הסופרלנד. העירייה תקים שבילים היקפיים למטיילים גם מצידו הצפוני של האגמון וגם מצידו הדרומי, פינות ישיבה, מנוחה והתכנסות בשטח סביב האגם, גשר חבלים שיחצה את האגמון ועוד. מטרת העבודות, מספר ראש האגף לפיתוח הנופי האמון על הפרויקט, אורי זיגרון, היא ליצור במקום תנאים נוחים למטיילים הפוקדים את שכיית החמדה הנהדרת בלב העיר והכל מבלי לגרום נזק לנוף הטבעי-במהלך העבודות ואחריהן.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה