החייל הנעדר נמצא מת בתעלה סמוך לצריפין- נעשו חיפושים גם בראשל"צ



גופתו של דוד מנחם גורדון, לוחם בן 21 ששירת במבצע "צוק איתן", התגלתה בתעלה ליד כביש בכיוון באר יעקב. הוא נמצא לבוש מדי צבא לצד נשקו האישי. נסיבות מותו נבדקות

החייל דוד מנחם גורדון, בן 21 מחטיבת גבעתי הנעדר זה יומיים, נמצא היום (שלישי) ללא רוח חיים סמוך למקום בו נראה לאחרונה. גופתו של גורדון נמצאה בתעלה ממתקן חיל הרפואה (החר"פ) בצריפין לכיוון באר יעקב, כשהוא לבוש מדים ונשקו האישי לצדו, על ידי שוטרים שסרקו את האזור במסגרת החיפושים. לא ידועות נסיבות מותו. חוקרי המשטרה ביחד עם חוקרי משטרה צבאית (מצ"ח) חוקרים את המקרה.

גורדון, חייל בודד ששירת בחטיבת גבעתי, נראה לאחרונה ביום ראשון בסביבות השעה 12:00 באזור החר"פ בצריפין. "מדובר בלוחם בחטיבת גבעתי, חייל מצטיין שהשתתף במבצע 'צוק איתן' והשתתף באופן פעיל בלחימה", מסר גורם במשטרת מחוז המרכז. "דוד הוא חייל בודד שהוריו מתגוררים בארצות הברית. לפי מה שאנחנו יודעים מהחקירה עד עתה זה שלפני יומיים הוא הגיע לטיפול שיניים בחר"פ בצריפין, קיבל את הטיפול, יצא מהחר"פ ומאז נעלמו עקבותיו".

רוצים להישאר תמיד מעודכנים? אז תנו לנו לייק בדף הפייסבוק של ראשונטלחצו כאן

עם היוודע דבר היעלמותו, הקימה המשטרה חפ"ק סמוך לחר"פ. כוחות גדולים של משטרת מחוז המרכז בפיקודו של ניצב ברונו שטיין חיפשו אחרי החייל, כשהם נעזרים במסוק משטרתי, בכלבנים ובפרשים. החיפושים התמקדו באזור השדות שבין רמלה לבאר יעקב, באזור לוד ובשדות הסמוכים לשכונות המזרחיות של ראשון לציון.

צילום: משטרת ישראל


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה