החתונה בדרום בוטלה- הזוג התחתן בחוף ראשון לציון



זוג מראשון לציון שתכנן לקיים חתונה גדולה באולם אירועים בדרום נאלץ לחשוב על חלופות בעקבות המצב הביטחוני * "תמיד חלמנו לעשות חופה לאור השקיעה בחוף הים, כך שהכל יצא לטובה" מספר החתן * המצילים כרזו מזל טוב לזוג הצעיר

אורן בן טוב וטליה חרמון בני 26 מראשון לציון תכננו להתחתן באולם אגדתא שבצומת מסמיה ב-16 ליולי, אלא שאז מבצע "צוק איתן" היה בעיצומו ופיקוד העורף אסר על קיום אירועים המוניים בטווח של עד 40 קילומטר מרצועת עזה. "אלו היו ימים שלפני הכניסה הקרקעית של צה"ל וחשבנו שהמבצע יהיה קצר יחסית" מספר אורן "אז דחינו את האירוע ל-27 ליולי".
 

הזוג הודיע לכל 500 האורחים והתכונן בהתרגשות לכבוד המאורע. אלא שהמבצע עדיין לא תם והוראות פיקוד העורף נותרו בעינן. "אחרי שהבנו שהחתונה לא תתקיים גם בתאריך הזה החלטנו לא לוותר". הזוג פנה לעיריית ראשון לציון וביקש לקיים את החופה בחוף הים. אלי שוורצברג, מנהל אגף חופים ואגמים בעיריית ראשון לציון מודה שהבקשה הפתיעה אותו אבל הוא היה נחוש לעזור להם. "הוא היה נורא נחמד והתלהב לעזור" מספר הזוג "תמיד חלמנו לעשות חופה לאור השקיעה בחוף הים, הים זה מקום ששנינו מאוד אוהבים וקשורים אליו כך שהכל יצא לטובה" מספר החתן. החתונה האותנטית הצליחה למשוך תשומת לב מהעוברים והשבים שאיחלו מזל טוב וצילמו את הזוג הנבוך.
 
בואו להתעדכן במה שקורה באמת בעיר ? לחצו כאן  ותנו לייק לדף הפייסבוק של ראשונט.
 
גם המצילים הצטרפו לברכות וכרזו במערכת הכריזה מזל טוב לזוג הצעיר. בשל מגבלות המקום והמצב הביטחוני הוזמנה רק המשפחה הקרובה שחגגה לאחר מכן במסעדה סמוכה. בין האורחים הייתה גם אחותו של החתן שהספיקה להגיע לחופה לאחר שבשבוע שעבר גויסה בצו 8 עקב המבצע בעזה.

אורן מספר ששאר האורחים לא יקופחו וברגע שהמצב יתאפשר תתקיים המסיבה המתוכננת באולם בדרום. הזוג המאושר והנשוי כדת וכדין מספר על הודעות רבות שקיבלו על כך שהחתונה הייתה אינטימית ומרגשת.

קרדיט צילום: BARSO  צלמים

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה