בית חולים פרטי חדש בראשון לציון של אסותא



רשת בתי החולים אסותא, הנמצאת בבעלות מכבי שירותי בריאות, תקים בית חולים פרטי חדש בראשון לציון.

עם פתיחתו בעתיד צפוי בית החולים החדש להחליף את בית החולים הקיים בעיר ושממוקם בסמוך לקניון הזהב. החברה זכתה השבוע במכרז של עיריית ראשון לציון לקרקע בשטח 14 דונם בבעלות העירייה, שעליה מתכוונת אסותא להקים מבנה בית חולים חדש.

הקרקע שנרכשה ממוקמת באזור התעשייה המערבי של ראשון לציון ברחוב יוסף ספיר שבמתחם אלקטרה. בכוונת אסותא להקים על הקרקע מבנה בשטח של כ־30 אלף מ"ר וכ־20 אלף מ"ר של חניונים תת־קרקעיים. על פי הערכות עלות הקמת הפרויקט תעמוד על 400 מיליון שקל. מחיר המינימום של העירייה במכרז היה 34 מיליון שקל ואסותא היו המציעים היחידים, כך שעל פי הערכות מחיר הזכייה היה צמוד למחיר זה. סביבת הפרויקט נחשבת לאזור שהעירייה העמידה במרכז תוכניות הפיתוח שלה לעשור הקרוב.

אסותא מחזיקה כיום בארבעה בתי חולים - ברמת החייל בתל אביב, בחיפה, בבאר שבע ובית חולים בראשון לציון, אשר יוחלף בעתיד על ידי בית החולים החדש שייבנה. מאסותא נמסר בתגובה: "אסותא השתתפה במכרז לרכישת קרקע במערב ראשון לציון, אולם טרם קיבלה עדכון על זכייתה או אי־זכייתה במכרז, ולכן אין באפשרותנו להתייחס בשלב זה לדברים". בעיריית ראשון לציון אישרו את קיום המכרז אך סירבו להתייחס לפרטיו.

קרדיט: דותן לוי "כלכליסט"


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה