1,413 יח"ד ייבנו במזרח ראשון לציון.



אושרה להפקדה תכנית רשות מקרקעי ישראל להקמת שכונת מגורים חדשה בכניסה המזרחית לראשון לציון, בשטח שבין שיכון המזרח למחנה צריפין בתכנית משולבים שטחים ירוקים, שבילי אופניים ושטחים ציבוריים

ההוועדה המחוזית לתכנון ולבנייה מרכז אישרה להפקדה תוכנית של רשות מקרקעי ישראל, להקמת שכונת מגורים חדשה בת 1,413 דירות בכניסה המזרחית לראשון לציון. התוכנית נמצאת בשטח של 184 דונם, בין שיכון המזרח למחנה צריפין, ומיועדת לבנייה מעורבת של צמודי קרקע ובנייה רוויה.   

מתוך כלל השטח, 86 דונם מיועדים למגורים, ועל ארבעה דונמים יוקמו מבני מגורים חד־משפחתיים או דו־משפחתיים עד שתי קומות; על שמונה דונמים יוקמו מבני מגורים עד ארבע קומות (כולל קומת קרקע); על 56 דונם יוקמו מבני מגורים עד שש קומות (כולל קומת קרקע); ועל 18 דונם נוספים יוקמו מגדלי מגורים של עד 23 קומות.   

רוצים להיות מעודכנים בכל מה שקורה בעיר? לחצו כאן  ותנו לייק לדף הפייסבוק שלנו.

בתוכנית השכונה שאושרה משולבים שטחים ירוקים, שבילי אופניים, שטחים למבני ציבור, מסחר ושטחי ציבור פתוחים. כמו כן, התוכנית קודמה על ידי חברת תיק פרויקטים והאדריכל אילן שפירא ממשרד גרינהאוז אדריכלים.   

לדברי מנהל רשות מקרקעי ישראל, בנצי ליברמן, "מדובר בתוכנית נוספת שאותה מקדמת הרשות, שנועדה לתת מענה לצורך הגובר והולך ביחידות דיור באזור המרכז ואשר ביחד עם תוכניות אחרות באזור ייצרו מאסה משמעותית של יחידות דיור חדשות, שעשויה להשפיע על ירידת מחירי הדיור".

קרדיט: אבי מירובסקי themarker


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה