קבלת פנים למחזיקי גביע המדינה בכדוריד- מכבי ראשון לציון



שחקני הקבוצה הציגו בפני ראש העירייה את הגביע הנכסף וקיבלו ממנו שי הוקרה * בעירייה מטפחים את ענף הספורט שכבר היום מונה מאות ילדים ונוער * לפני פחות משנה חנכה הקימה העירייה אולם הספורט בסטנדרטים הגבוהים המשמש את הקבוצה

שנה נהדרת בספורט העירוני בראשון לציון עם הישגים חסרי תקדים ופרס הספורט הארצי, הגיעה לסיכומה עם גביע המדינה בכדוריד הסתכמה בקבלת פנים של הנהלת העירייה לשחקני מכבי ראשון בכדור יד שגברו על מכבי תל אביב בגמר והשלימו זכייה שנייה ברציפות בתואר ובפעם ה-11 בתולדותיה. שתי הקבוצות העירוניות- מכבי והפועל, נחשבות לבכירות בענף. בשבוע האחרון התמודדה הפועל ראשון לציון בסדרת גמר אליפות המדינה מול אותה מכבי תל אביב שניצחה לבסוף.

קפטן הקבוצה יואב נאמן, הציג בפני ראש העירייה, דב צור ומחזיק תיק הספורט, חבר המועצה, איתן שלום, את הגביע הנכסף.

הצלחותיהן של שתי הקבוצות הבכירות יוצרות התעוררות גם בקרב מחלקת הנוער שבה מתאמנים ומשחקים כ-700 ילדים ובני נוער שיהוו את הדור הבא של הקבוצות. מכבי ראשון מתאמנת בשנה האחרונה באולם החדש שהוקם בקריית החינוך רביבים לפני פחות משנה, האולם משמש גם את תלמידי בית הספר. הוא נבנה בסטנדרטים הגבוהים ביותר בבנייה ירוקה ומתפרש על שטח של 1700 מ"ר.

ראש העירייה, דב צור, סיפר לנוכחים כי הוא נכח בשני המשחקים החשובים של מכבי ראשון העונה "באחד מהם הבאתם גביע. שיחקתם משחקים מעולים. גאה במה שאתם עושים בכדוריד בעיר."

מחזיק תיק הספורט, חבר המועצה, איתן שלום, ציין: "אנחנו גאים בקבוצה. גאים במחלקת הנוער שכבר מונה מאות ילדים ואנו מקווים שעוד תצמח. תמשיכו להביא תוצאות והישגים. אנחנו נהיה פה תמיד בשבילכם. ניתן גם השנה מענק כמו כל שנה."

יו"ר הקבוצה, יוסי גבע, סיכם: "הרבה אנשים מעורבים בהצלחה, למרות שאנו מסיימים את השנה עם תחושה מעורבת שלא הצלחנו להביא גם אליפות. המועדון מצליח להגיע שנה אחר שנה להישגים וכאשר אנחנו לא מביאים הישג כפול אנו לא מרוצים, וזה חלק ממי שאנחנו. מודה לכל מי שמסייע ותומך. מקווה שבשנה הבאה נכפיל הישגים."

צילום: עידן גרוס

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה