אצל חיים חזן גם חלק וגם בריא



החלקה ושיקום השיער, לכאורה מילים מנוגדות ולמעשה יש דבר כזה: נובוקרטין פיתחה המצאה חדשה שקבלה את אישור משרד הבריאות. לקחתי את בתי, שיר, לנסות. חלומה שיער חלק ומבחינתי מה שחשוב, שיער בריא.

שיער חלק, הוא חלומן של נשים רבות בעולם כולו. כדי לתת מענה לצורך רחב כל כך, פותחו שיטות וחומרים רבים להחלקה. מי לא שמע על  החלקה ברזילאית והחלקה יפנית למשל?! אלא שבשנים האחרונות התגלו סדקים בתעשיית ההחלקות, והתברר כי החלקות אלו מכילות רעלים שונים (מסוג פורמלין), אשר מזיקות לבריאות.

 

כבר שנים שמחפשים את הפתרון האידאלי לשילוב יופי ובריאות. עד כה, כמעט כל טיפולי היופי בשיער, (גוונים, צבע, החלקות למיניהן ואפילו פן) מזיקים, מחלישים אותו, מורידים את חיוניותו ומדללים אותו. הבשורה הפעם הוא טיפול משקם לשערה ובאותו זמן גם החלקתה.

מעבדת המחקר CAI בראשות יואל קוניס, PhD, מהנדס כימיה קוסמטית ויועץ מקצועי ליצרני הקוסמטיקה בארץ ובחו"ל, מזה 30 שנים, פיתחה עבור Paris  NOVOKERATIN  נוסחה חדשנית, בעלת רכיבים ייחודיים המצפים את השערה, חודרים לתוכה, מתקשים ומקנים לה חוזק ברק ועיצוב. המוצר החדשני מתאים לכל סוגי השיער. היחיד שאינו מכיל פורמלין והיחיד שמאושר על ידי משרד הבריאות.

הלכנו לנסות. נכנסנו למספרה של חיים חזן. מיד הביט בשערה של בתי ואמר שלא בטוח שיצא שיער חלק מקלות אבל בטוח שיהיה בריא יותר, משוקם (הוא כבר הרוס למדי מכל ההחלקות שעבר) רך למגע ובקיצור, הרבה יותר יפה.




"לשיער הזה אסור לגעת בשום חומר אחר"- אמר חיים. "מה שצריך עכשיו הוא לשקם אותו. ואם כבונוס יהיה גם חלק, הרי שהרווחנו." זו הגישה של חיים חזן. הוא אינו מוכן להבטיח הבטחות שלא יקויימו במאה אחוז ולכן יש לו נטייה להמעיט בציפיות.

חיים ספר כבר מגיל 15. מסתבר שהוא התחיל את הקריירה אצל גבי ויינשטיין, סמנכ"ל השיווק של חברת נובוקרטין. לא פלא שגבי סומך עליו בכל הנוגע לטיפולי ההחלקה עם חומרי החברה.

 


חיים התחיל למרוח את השיער בחומר ההחלקה של נובוקרטין. הרבה סבלנות נדרשת לתהליך הזה. הוא לוקח קבוצות קטנות של שיער, מורח את החומר ומחדיר בעזרת מחליק קרמי.




 תהליך זה אינו קצר. מובן שהכל תלוי באורך וכמות השיער. אחרי כשעה, צריך היה להמתין עוד 40 דקות שהחומר יספג ויעטוף את השערה.




לתגבור הביא גם את מיכאל כדי שהעבודה תיעשה מהר יותר.




בשלב הזה הולכים הביתה וחוזרים כעבור יומיים לחפיפה לראות את התוצאות האמיתיות לאחר הטמעת החומר.




עכשיו הקטע המותח. מייבשים ומסתכלים מה התוצאה.







כולנו יצאנו מרוצים. חיים, משום שיצא הרבה יותר טוב משהבטיח, שיר קיבלה את השיער החלק שעליו חלמה ואילו אני, מרוצה מהמראה הבריא, החיוני והמשוקם של שערה של ביתי.

בנוסף להחלקה השיקומית שמציעה החברה, תושק סדרת מוצרי שיער המבוססים על פרי המורומורו.

מחלקת הפיתוח והמחקר שלParis  NOVOKERATIN   פיתחה סדרת מוצרים ייחודית מסוגה המאפשרת סינרגיה מושלמת בין בריאות ועוצמה, לבין יופי וברק בנוסחת פרי המורומורו המיובא באופן בלעדי מברזיל.

מהו המורומורו?

פרי שגדל בברזיל. חמאה המופקת מפרי זה טומנת בחובה סגולות הייחודיות, ומועברת כבר שנים רבות מדור לדור בין שבטי האזור. אלו עושים בה שימוש לשמירה על שיער חזק, בריא, מלא ברק וזוהר, שנזקי הסביבה אינם נותנים בו אותותיו. סוד הפרי נעלם במשך שנים רבות מעיניי העולם המערבי. יכולותיו הנהדרות להעניק גמישות, רכות וברק טבעיים, להספג מהר לסיב השערה ולהגן על הקרקפת ועורה, תוך שמירה נדירה של עדינות ורוך לשיער לצד בריאות ועמידות מנזקי הסביבה, נותרו בעומק היערות המרוחקים....

סדרת המוצרים של Paris  NOVOKERATIN כוללת: שמפו, מסיכה וסרום.

 כמו כן, החברה נמצאת כעת בפיתוח של מוצרי שיער נוספים.



NOVO KERATIN מוצרי שיקום וטיפוח לשיער.

המלצת היום: לבדוק היטב איזה סוג של החלקה מתאימה לשיער, כדי לקבל את התוצאה היפה והבריאה ביותר. המחשבה צריכה להיות לטווח רחוק. כי נזק מתמשך לשיער בדרך כלל אינו הפיך. טפחו את שיערכן ושמרו עליו.

לייעוץ אפשר לקבוע עם חיים חזן בטלפון: 03-9519829 התזמורת 29 ראשון לציון


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה