רשת הפרצלעס הנמכר בעולם נוחתת בראשון לציון



רשת הפרצלעס הנמכר בעולם Auntie Anne’s נוחתת החודש בישראל ופותחת את הסניף הראשון בקניון הזהב בראשון לציון

 Auntie Anne’s (דודה אן) -רשת הפרצל הידועה בעולם , מונה למעלה מ-1,500  סניפים בכ-30 מדינות,  מגיעה עכשיו לישראל ופותחת את הסניף הראשון בקניון הזהב לראשון  בשבועות הקרובים (22/4) מיד אחרי חג הפסח.

הרשת ידועה בזכות הכנה ואפיית פרצלס במגוון רחב של עשרות  פרצלעס מצופים בהם בייגלה גם מקמח מלא, ומתבלים במגוון טעמים (מחיר מתבל 2.5 ₪ ). מחיר הפרצלס בארץ יעלה 12-14 ₪. דוכני הרשת מאופיינים בעמדה ממותגת ושקופה שבה כל לקוח רואה את תהליך הכנת הבצק ואפייתו.

Auntie Anne’s נחשבת למובילה בתחום הפרצלס בארה"ב וברחבי העולם ומציעה לצד קו מוצרים קפואים הנמכרים ברשתות המזון. בשנת 2013 דיווחה החברה הבינלאומית על מחזור  מכירות שהסתכם   ב-542.2 מיליון דולר ומכירה של כ-300 מיליון פרצלס בשנה ברחבי העולם.הרשת שומרת לעצמה קרוב ל-40 שנה את המתכון להכנת פרצלס כסוד מסחרי.

רשת Auntie Anne’s  שייכת לתאגיד המזון  הבינלאומי Focus Brands  שבבעלותה 5 מותגי מזון  מהיר נוספים בהם: Cinnabon, Schlotzsky's, Carvel ו- Moe's.

את הרשת ייבא לארץ איש העסקים והיזם איציק גולה . גולה שימש בעברו כמנכ"ל ובתפקידי ניהול בכירים בחברות : שטראוס מזון טרי, יוניליוור ואינטקוסמא  מקבוצת דנשר. בעסק שותף איש העסקים שמעון סבג המתגורר בפילדפיה. 

גולה מספר שהתאהב בקונספט כאשר ביקר במסגרות נסיעות עסקיות וכשביקר את המשפחה בארה"ב: "כשהייתי בא לביקור בארה"ב נחשפתי למותג, עניין אותי כיצד ייתכן שגם בקניונים שהיו ריקים יחסית תמיד הדוכן פרצלעס של המותג היה משתרך תור ארוך. הבנתי שיש פה פוטנציאל וסיכוי טוב שגם הישראלים בארץ יתאהבו בו".

גולה הוכיח שחוצפה ישראלית והעזה משתלמת בעסקים: "פניתי לחברה, דברתי בטלפון עם הנשיא והוא בתגובה השיב לי 'יש לי שעה , מחר באטלנטה'. למרות שגולה היה בקצה השני של ארה"ב זה לא מנע ממנו לתפוס מטוס בחמש בבוקר אחרי שכבר הכין מצגת על שוק המזון הישראלי והצליח לשכנע את ההנהלה שאם הרשת קיימת בדובאי, מצרים, הודו, תאילנד וסניפים נוספים ברחבי העולם , אזי הגיע עכשיו  תורם של הישראלים האוהבים אוכל מהיר. על פי נתוני דן אנד ברד סטרייט: שוק המזון בישראל גדל משנת 2009 ועד 2014 ב-44 אחוזים.

גולה מסכם ואומר: "אנו מתכוונים בעתיד הקרוב לשלב גם קו מוצרים בריא של פרצלס מקמח מלא ורכיבים בריאים, בינתיים אנו נרגשים לקראת הפתיחה ב-22 לאפריל, ומצפים לתושבי ראשון לציון והסביבה להגיע, לטעום ולהחליט האם ישראל תהיה חלק בלתי נפרד מהצלחת הרשת בעולם".

הרשת מתעדת עד סוף השנה לפתוח  5 סניפים נוספים. לדברי בעל החברה: עלות ההשקעה הכוללת בישראל להחדרת המותג ופתיחת 3  סניפים ראשונים היא כ- 4 מיליון ₪ .

לביקור בדף הפייסבוק של Auntie Anne’s לחצו כאן


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה