% 50 הנחה לתושבי ראשון לציון לאופרה הנפלאה ריגולטו



50 אחוז הנחה לתושבי ראשון לציון לאופרה הנפלאה ריגולטו שתוצג בפארק במסגרת פסטיבל האביב של ראשון לציון. 15.5.14 יום חמישי 20:30 אמפיפארק- הפקה מיוחדת לפסטיבל

"ריגולטו" האופרה הנפלאה של ג'וזפה ורדי בהשתתפות צוות בינלאומי. סיפורו העצוב של ליצן החצר ריגולטו שאינו מצליח לשמור על בתו ג'ילדה מהדוכס, מפתה הנשים התאוותן . אהבה, סקס, קנאה, כבוד ומוות ב"ריגולטו" מהגדולות והיפות באופרות שנכתבו.

בתפקידים הראשיים  הבריטוןקרלוס אלמגוּאֶר(מכסיקו) ריגולטו, הטנור איוון מאגרי (איטליה) הדוכס וזמרת הסופרן הישראלית הילה בָּג'יוֹ היא ג'ילדה. אתם גם ולדימיר בראון בתפקיד הרוצח השכיר ספרפוצ'ילה ונעמהגולדמן בתפקיד מדלנה אחותו של ספרפוצ'ילה.

ריגולטו מאת ורדי , מנצח: דן אטינגר , במאי: גדי שכטר, מקהלת הגברים של האופרה הישראלית , התזמורת הסימפונית הישראלית, ראשון לציון – תזמורת האופרה

להתרגש, לחוות את הדרמה הגדולה, לצאת  עם השיר "La donna e mobile" על השפתיים.

תושבי ראשון לציון ייהנו מהנחה של 50 אחוז ברכישת הכרטיסים לקונצרט

דב צור, ראש העירייה: "אביב הגיע ועימו פסטיבל האביב המסורתי שלנו. השנה במסגרת עשרות המופעים הייחודיים של הפסטיבל, ביקשנו לקיים אירוע אשר יהיה נגיש לקהל הרחב ויאפשר לכל הקהלים ליהנות ממופע אופרה מרהיב תחת כיפת השמיים. אנו פועלים כל ימות השנה להעניק לתושבי העיר מגוון רחב של מופעי תרבות, שווים לכל כיס. אנו מקווים שתבחרו ליהנות גם מהחוויה הזו"

קרן דנה, חברת המועצה, מחזיקת תיק תרבות: "אשמח לראות את תושבי העיר באים ונהנים מהופעת ריגולטו, אופרה מפורסמת מאת המלחין ורדי. במיוחד עבורכם ימכרו כרטיסים בחצי המחיר. מקווה לראותכם באירועי פסטיבל האביב."


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה