עוז זהבי נגד רן דנקר על תפקיד מייק ברנט



אם ילוהק לתפקיד הראשי בסרט החדש על סיפור חייו של מייק ברנט, זו תהיה, ללא ספק, השנה הכי טובה מבחינתו של עוז זהבי. אבל היי, גם רן דנקר מועמד לאותו תפקיד ואפילו עומר דרור. תכינו את הפופקורן, זה הולך להיות קרב מעניין

נדמה שמפעל חייו של הזמר הישראלי המצליח בעולם, מייק ברנט, לא נח. בימים אלו, החל שלב הליהוק לסרט חדש שיספר את סיפור חייו של אחד מהקולות הזכורים והיפים שלנו. הסרט יהיה קופרודקציה צרפתית-ישראלית והוא נכתב על ידי שירי ארצי ואיתן פוקסשגם יביים את העיבוד הקולנועי.

במגזין פנאי פלוס נכתב ששלב הליהוק קורם עור וגידים ובבורסת השמות נמצאים כמה מהכוכבים הרותחים של תעשיית הבידור המקומית כמו עוז זהבי,שאם יחזור לעבוד עם פוקס זה יהיה שיתוף הפעולה השני שלהם אחרי שכיכב לפני שנתיים בסרט "הסיפור של יוסי" (המשך ל"יוסי וג'אגר"). בנוסף, אם יזכה זהבי בתפקיד הוא יסמן שנת קאמבק מוצלחת במיוחד הכוללת תפקיד ראשי ב"זגורי אימפריה", לצידם של משה איבגי ונינט טייב (האקסית המיתולוגית של המועמד המוביל השני!*) פלוס תפקיד ראשי ב"ג'וני ואבירי הגליל" וקמפיין אופנה טרי.  

עוד שם מסקרן שהוזכר במסגרת החיפושים לתפקיד הוא שמו של רן דנקר, שנחשב לאיום משולש, דנקר כבר הוכיח את כשרונו המוזיקלי בסדרה "השיר שלנו" ובאלבום "שווים" שהוציא עם עילי בוטנר בשנת 2007.

בנוסף לשני התותחים הכבדים הללו, בהפקת הסרט שוקלים ללהק לתפקיד הראשי גם את עומר דרור, הפרזנטור הטרי של "קסטרו" וכוכב "גאליס", שינסה להרשים בקולו מעבר לכשרון משחק ויופי בולט כמו גם שמות פחות מוכרים כמו אריאל וולף, שחקן וכוריאוגרף, שבימים אלו מצלם את הסדרה "משפחה טובה" בבימויו של איתן פוקס, שעתידה לעלות בערוץ הראשון והדוגמן יונתן בשן הצעיר.

כזכור, ברנט שנולד בשם משה ברנד נחשב לאחד מסיפורי ההצלחה הגדולים בשוק המוזיקה הישראלי והאירופאי בתחילת שנות השבעים. בשנת 1975 הוא קפץ אל מותו כאשר היה בן 28 בלבד. דמותו של מייק ברנט שימשה בעבר גם בסיס לסרט התיעודי "לס מואה טמה" מ-2002' , בשנת 2008 זכה סיפור חיו לעיבוד בימתי בתיאטרון בית לסין בגילומו של דן שפירא אז שיחקו לצידו מיה דגן, יונה אליאן ושלמה וישינסקי.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה