ברביעי האחרון, באירוע שתוכנן לקליקה הקרובה של בעלי בר הברנש היושב בקניון לב העיר הוותיק כבר 3 שנים נכחו מאות מוזמנים שכללו בין היתר בעלי בארים, קהל וותיק וחדש דבר שהפתיע את מארגני האירוע.

בר הברנש שנפתח ב2011 כבר שכונתי המושתת על מוזיקת רוק וטראנס עבר בשנה וחצי האחרונות סוג של אבולוציה לכדי מוטציה המתאימה יותר לקהל המיינסטרים שאמנם שותה בירות באמצ"הש, אבל נהנה לרקוד באווירת דאנס בר ולהחזיק וודקה ראשן בסופ"הש.

שחר שרמן מבעלי המקום "אני חייב להתוודות כי השינוי היה כורח המציאות וזה לא שעשינו הרבה, הקהל פשוט אמר את דברו ודברים קרו בתהליך התפתחותי טבעי"

שלושת האחים לבית משפחת שרמן הם בעלי המקום וזיו האח הקטן מספר "אני שחזרתי מטיול דרום אמריקה והייתי מושפע ממוסיקת הטראנס חברתי לאחי הרוקרים בזמנו והגשמנו חלום ילדות ופתחנו בר. בהתחלה באמת הגיעו קהל שמדבר בשפתינו אנו אבל עם הזמן קהל זה התבגר קמעה ונחשפנו במקביל לקהל שוקק חיים חדש שדרש עם הזמן מוסיקה ווייב אחר"

היום הברנש יכול להגדיר עצמו כבר פיוז'ן שתוכל למצוא בו ליין היפ- הופ בימי רביעי, מוסיקת רוק בשאר ימי החול ודי ג'י מיינסטרים סוחף בסופה"ש.

ברביעי האחרון חגג הבר 3 ועל הפטיפונים היה אמון DJ BRAINDEAD שדאג לסט על זמני במיוחד בכדי לחזק את האבולוציה שעבר הבר מבחינה מיתוגית, רקדניות במופע לייזרים פיזזו כיאה למוסיקת הטכנו שפרצה בשיא הערב.. ומישיבה רגועה על בירה על בר עץ, עברו מהר מאוד הבליינים לריקודי רחבה סוערים. כמות האנשים והחיוכים אמרה הכל ולנו נותר לברך.. לעוד שנים של ברנשות...

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה