מטבח איטלקי יפני?



מסעדת TOKO של השף ניצן רז חוגגת שנה בין התאריכים 13-16/11 ומארחת את המסעדות "אונו" ו"סושי סמבה", יחד הם יוצרים תפריט קולינרי ייחודי שעוד לא נראה בארץ.

לפני כשנה נפתחה במתחם היס פלאנט בראשון לציון מסעדת TOKO המציעה תפריט רבגוני המשלב בין במטבח הדרום אמריקאי והמטבח האסייתי. שעל התפריט הייחודי מנצח השף ניצן רז שהוא גם השף מאחורי המסעדות התל אביביות "סושי סמבה" ו"אונו". התפריט העשיר כולל בתוכו מנות בטעמי המזרח הרחוק ביחד עם טעמים לטיניים שילוב של טעמים וצבעים המפתה את החיך והעין.
 

לכבוד חגיגיות השנה למסעדת טוקו, רקח השף ניצן רז תפריט חד פעמי שמשלב בין המטבחים של "סושי סמבה", "אונו" ו- "טוקו" לפסטיבל אוכל יוצר דופן שכולל מנות כגון: סלט קפרזה אסייתי עם מוצרלה טרייה, מיקס עגבניות, עלי בייבי וקרוטונים ברוטב פסטו יפני, "ממושי"- סלמון במרינדת סוי, שבבי טמפורה, אספרגוס, אבוקדו  וטוביקו, "ניוקי פיצוחים"- פורצ'יני, אספרגוס וקציפת פרמז'ן, "הום מייד דים סאם"- איולי הבנרו ברוטב פסטו יפני ועוד הרבה מנות נוספות.

השף ניצן רז: "החלום שלי היה לשלב בין המטבח האיטלקי למטבח האסייתי, אוכל שמבוסס על מוצרים טריים שמשלב את הקלילות של המטבח היפני מול הכבדות של המטבח האיטלקי ויוצר איזון הרמוני בין המרכיבים. דובר ביום חג אמתי לכל חובבי האוכל הטעים והמיוחד, שילוש מקודש של מנות מוכרות ומצוינות"


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה