פתיחת תערוכה לצלם אבי קקון "קירות אמן" בבניין עיריית ראשון לציון



אתמול (שלישי,ה-18/6 ) ,נפתחה תערוכת צילום חדשה של הצלם אבי קקון במסגרת פרויקט "קירות אמן" של רשות לתרבות ואמנות בקומות הרבעית בבניין עיריית ראשון לציון.

קרן וייסהוס, אוצרת התערוכה: "בקומה הרבעית של בניין עיריית ראשון לציון הציג אבי קקון, צלם מוכר ומוערך בראשון לציון, שפתח את תערוכת היחיד שלו, 'תאווה לעיניים'. אבי יצא לסייר בשווקי האוכל של נמל ת"א וביפו, וחזר עם פיסה של ישראליות בורגנית ומוכרת, כשהוא מביט בה מזווית חדשה. על ידי שימוש בצילום שחור/לבן הוא מנטרל את הגודש הצבעוני של  דוכני השוק ומדגיש את האינטנסיביות שבהתרחשות האנושית".

עוד הוסיפה קרן:"אבי מסיט את המיקוד ממוצרי הצריכה אל מבטיו של הקהל ההומה,כשהוא לוכד את התשוקה הניבטת מעיני ההמון. תשוקה זו הופכת את מוצרי הצריכה המוצעים בשוק לאובייקטים של תאווה.האנשים שאבי מצלם הופכים עיוורים לזולתם כשהם ממקדים את מלוא תשומת ליבם במושא תאוותם, האמירה של אבי חורגת מגבולות השוק והופכת לאמירה חברתית על החברה הישראלית בה אנו חיים היום".


אבי קקון
: "ברצוני להודות לחברה העירונית ראשון לציון, ראשית לעומד בראשה, מר אלי פולק מנכ"ל החברה שגייס אותי לפני כ- 4 שנים כצלם החברה העירונית ונתן לי את ההזדמנות להפוך את תחביב הצילום לעבודה מקצועית ויום יומית, לגב' רותי מקבי, מנהלת הרשות לתרבות ואמנות על היוזמה לביצוע התערוכה, לגב' אפי גן, מנהלת הגלריה העירונית "בית קנר" על הדרבון  וההוצאה לפועל לרעיון התערוכה ואחרונה חביבה, אוצרת התערוכה, קרן וייסהאוס, על הכיוון, על בחירת התמונות והליווי לאורך כל הדרך".

עוד הוסיף אבי: " תודה מיוחדת לארז ומיקי ישראל מ"דפוס ספרינטגרף" (זד"ל 5 רשאון לציון) על שיתוף הפעולה הפורה, היחס הלבבי והטיפול המקצועי בהפקת הדפוס הדיגיטלי לתערוכה".

צילום סטילס: יניב בן ישי
צילום בשחור לבן: אבי קקון


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה