סטודנט ראשון- נופר אלון



נופר אלון (24), סיימה בשנה שעברה תואר ראשון במסלול האקדמי המכללה למנהל בעיר ,כיום לומדת לתואר שני (M.A)בסוציולוגיה ואנתרופולוגיה באוניברסיטת ת"א וכבר בסמסטר הקרוב, מתחילה במקביל ללימודי התואר השני בהוצאת תעודת הוראה באוניברסיטה.

את לימודי היסודי העבירה נופר ב "איתמר" ואת התיכון סיימה במקיף י' (כיום "אלברט איינשטין" ) במגמת ביולוגיה עם לימוד מורחב של פסיכולוגיה וסוציולוגיה.את שירותה הצבאי העבירה כשוטרת שח"מ (שירות חובה משטרתי).בזמן הלימודים לתואר נופר גרה בבית ההורים ובשעות הפנאי עוסקת בצילום,כדורסל ,תפירה ומרבה להתנדב למען הקהילה.


 כיצד בחרת את תחום הלימודים האקדמי שלך?
"האמת, יד הגורל, נכנסתי למכללה למנהל בסיומו של אבל על אימי ז"ל. התוכנית הייתה להירשם (לא ממש שינה לי לאיזה תחום). המטרה הייתה להיכנס למסגרת. וכך היה.נכנסתי משער א'- הבניין הראשון היה בניין מדעי ההתנהגות (מאז דברים השתנו, נבנה בניין בפסיכולוגיה), נכנסתי ונרשמתי. כמובן שיש זיקה וזה נושא שעניין אותי מראש (למדתי בתיכון)."

בימים אלו מחפשת נופר נושא מחקר לעבודת התזה שלה תוך שהיא שמה חשיבות שממצאי המחקר יהיו מחוברים לשדה אותו היא חוקרת "מבחינתי תרומה לאקדמיה מתגמדת ליד התרומה לחברה, לכן אני שמה את הממצאים העתידיים לנגד עיניי כבר בבחירת הנושא. הייתי שמחה לחקור את תחום ההוראה בקרב נערים בעיר."


הקשר לעיר ראשון לציון


מה את/ה אוהב/ה בראשון לציון?
"ראשון בשבילי היא כמו משפחה אחת גדולה. טוב, גדלתי בה וקצת קשה להיות אובייקטיבית.השירות הצבאי שלי (שוטרת במערך הסיור בראשל"צ), לימד אותי להכיר את העיר מקרוב, לשמור עליה ולאהוב אותה עוד יותר."

מה מבדיל אותה מערים אחרות?
"שוב אווירת המשפחתיות, הכל נגיש ופרוש בפנינו- רק תבחרו."

איזה טיפ היית נותן לראש העיר לשינוי מהותי בעיר?
"אני יודעת שיש ניסיון מאוד רציני מטעם ראש העיר להשאיר את הצעירים בראשון- בא לביטוי בהטבות נדל"ן וכו'. אני חושבת שאולי הניסיון צריך לכלול גם היבט תעסוקתי, למשל: לשלב יותר צעירים אקדמאים בשירות העירייה, בתחומי ניהול, הוראה וכו'."

עד כמה אתה מרוצה מחיי הפנאי/בילוי בעיר?
"מרוצה מאוד. ראשון התפתחה מאוד בשנים האחרונות, כך שלאן שתרצה לצאת,תוכל לעשות זאת בתוך העיר."

לאן את יוצאת רוב הזמן?
"מאוד תלוי בשלב בו אנחנו נמצאים בשנה האקדמית. אך כפי שאמרתי לא חסרים מקומות יציאה בין אם אבחר ללכת לסרט טוב או לשבת בבר עדכני."

מה לדעתך חסר לחיי הסטודנטים בעיר?
" יצא לי לבקר בכותר לא מזמן: הייתי שמחה אם היו שם הטבות לסטודנטים בצילום מסמכים וספרים."

האם אתה/ רואה את עצמך ממשיך לחיות ולגור בעיר?
"בהחלט!"

יש לך טיפים לסטודנטים מתחילים?
"כוח רצון והתמדה, אה ואל תשכחו להנות! "


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה