מסעדת "דיקסי" בראשון לציון מארחת את "מבשלת הגולן"



מסעדת "דיקסי" בראשון לציון חוברת לשיתוף פעולה מיוחד עם "מבשלת הגולן" כדי להביא לכם שבועיים שלמים של עננת אלכוהול ארצישראלית. החל מה-21.2 יימזגו מחביות חדשות הבירות של מבשלת הבוטיק המצליחה במחירי היכרות והקהל יוכל ליהנות מהשילוב הכי ישן בספר – בירה טובה ובשר משובח.

לאורך כל הפסטיבל, ומדי כל ערב יוכל הקהל להתנסות בטעמים החדשים בכדי להחליט על המשקה המועדף עליו  ואם שמות כמו פילזנר, אייל עינברי, ודאבל בוק (שכבר נמצאת בתפריט המסעדה) עושים לבלוטות הטעם שלכם משהו, אז אתם בטח במקום הנכון, וגם אם לא, אף פעם לא מאוחר ללמוד ולטעום. מלבד החביות החדשות יימכרו במסעדה גם בקבוקים של בירת חיטה ובירת עוג בבקבוקים.

מבשלת הגולן הינה מבשלה קטנה עם חזון גדול, המתמחה ביצירת בירות אייל ולאגר ייחודיות, טריות, המיוצרות בעבודת יד ובכמויות קטנות. תהליך בישול הבירה שלנו מבוקר באופן אישי על ידי הברומאסטר של המבשלה, תוך הקפדה על בחירת חומרי הגלם האיכותיים ביותר.

כי לכל בירה הסיפור הייחודי היוצר אותה. המראה, המרקם, הטעם והארומה. ולכל מנה בדיקסי יש מיתולוגיה שלמה, גם היא עטופה בריחות, בצבעים ובטעמים, ולכן זהו זיווג מתבקש.

רק צריך למצוא נהג תורן.

קרדיט צילום: שלומי בן שושן


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה