ממכון ויצמן להיכל התרבות- תערוכה



האמן סטנלי הימלהוך שעסק במשך שנים בצילום במיקרוסקופ אלקטרוני במכון ויצמן, מציג במהלך החודש תערוכת תמונות סטילס של דמויות אנושיות בהיכל התרבות בראשון לציון

במהלך החודש מוצגת בהיכל התרבות בראשון לציון תערוכת תמונות סטילס של האמן צלם סטנלי הימלהוך. התערוכה עוסקת באספקלריה של דמויות אנושיות תוך שימוש מעניין של אור וצל המעניק ביטוי להתבוננות המעמיקה של הצלם. הימלהוך, יליד דרום אפריקה למד צילום ב"פוליטכניק" בלונדון ועבד במשך שנים בצילום במיקרוסקופ אלקטרוני במכון ויצמן.
 

הוא מומחה בצילום גיאוגרפי, בצילום תת ימי ובצילומי משפחה ואבסרקט. בעבר הציג תערוכות בארץ ובחו"ל וצילומיו פורסמו בכתבי עת בארץ.בתערוכה הנוכחית מבקש הימלהוך לחבר את אהבתו לצילום עם אהבתו השנייה לטיולים בארצות רחוקות ומפגשים עם תרבויות שונות.
 
התערוכה מציגה דמויות דמיוניות מופשטות ותמונות פנוראמה של דמויות בארץ ובעולם. בין הצילומים ניתן להתרשם מהיצירות: "אישה מתפללת ב'כנסיית הקבר' בירושלים", "אישה בודדה בחלל הקתדראלה באנגליה", "קשישים צוחקים", "ילד אלים" "זוג אוהבים" ועוד. הימלהוך מסכם: "הצילומים מבטאים רגשות, הלך רוח ורגעים אנושיים מנקודת מבטי".

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה