"החתונה שלנו"- דנה ואופיר דרעי



פרויקט משותף בין Rishonet.com ל"פוטו גדי" מציג : "החתונה שלנו" . תושבי ראשון לציון שנשאו לאחרונה שמחים לחלוק את חוויותיהם מתקופת ההיכרות, דרך ההכנות לחתונה ועד מבט עתידי יחד על החיים.

הסיפור השבועי הוא על הזוג המקסים דנה ואופיר דרעי.

דנה בת 26, נולדה וגדלה בראשל"צ עובדת כקוסמטיקאית ובנוסף אחראית משמרת במוקד אמריקן לייזר.  ואופיר גם הוא בן 26,  נולד וגדל בטבריה עובד בחברה לביטחון (עיירית ראשל"צ) . השניים התחתנו באולמי "טרויה" אשדוד- מספר המוזמנים כ-850 איש.

אז ככה זה התחיל....
הכרנו בהפלגה החלפנו פייס זה התחיל כחבר או חברה מרחוק (טבריה ראשל"צ) ואז התחלנו שבת אצלי שבת אצל אופיר ולאחר חצי שנה החלטנו שאנחנו עוברים לגור יחד כאן בראשון מאז ועד היום זכינו....


ההצעה
כמובן שאני הצעתי לה.התכנון האמיתי היה ביום ההולדת שלי בערב ה"מימונה" מול המשפחה שלה והמשפחה שלי שהיו מוזמנים גם הם לחגוג על המופלטות עם כניסה שלי על סוס לבוש במדי אביר אבל לצערי בוטלה חגיגת המימונה ברגע האחרון וכך גם ההצעה.

 

לאחר כחצי שנה בה הוחבאה טבעת האירוסין בבית אמי בטבריה יצאנו לסופ"ש באילת במסגרת העובדה שלי שם ידעתי מבעוד מועד שהכינו לנו הפלגה במפרץ אילת עם מסיבה ואלכוהול במעמד ראש עיריית ראשון לציון מר דב צור,מנכ"ל החברה לביטחון ועוד מנהלים ובכירים אחרים.

 

במהלך ההפלגה לקחתי את המיקרופון וסיפרתי במקצת על ההיכרות שלי עם דנה ואז כרעתי ברך ובקשתי שתהיה אישתי. בחרתי בהצעה הזו כי חשבתי שזה יהיה נחמד אם אציע במעמד דומה לזה שבו הכרתי את דנה וזה סוג של סגירת מעגל החברות והתחלת חיי הנישואים.

 

קצת על החופה
שיר כניסה של אופיר לחופה היה שיר למעלות של יוסי אזולאי ואני נכנסתי עם ברכת כלה ומלאת אהבה של רובי לוי

מסיבת רווקות
מסיבת רווקות חברות שלי סגרו לנו לופט באשדוד והשקיעו עד הפרטים הכי קטנים.

שמלת כלה וחליפת החתן
שמלת כלה גליה להב-אשדוד שיער ריקי מסס אלופות כל אחת בתחומה.
חליפת חתן מניסו עיצובים ראשל"צ

על המוזיקה
דיי ג'יי פנדה הגדולים מכולם, אין מה להרחיב צריך לראות כדי להבין

צילום
פוטו גדי אלוף עם שירות מ-ד-ה-י-ם

עלות החתונה
260.000 ש"ח

ירח דבש מתוכנן
כבר היינו חודש לאחר החתונה בארה"ב חודש ימים. לוס אנג'לס,סאן דייגו,יוסטון,לאס וגאס וניו יורק

איפה תהיו בעוד 10 שנים?
בע"ה עם כמה שיותר ילדים,בית,פרנסה ושגשוג בעסק

 

 

# אני חייבת לציין שכל מי שהיה מעורב בחתונה הזאת: אולם, עיצוב, די גיי, צילום ביגוד וכו... נפל בחלקנו המזל לקבל שירות מאנשים מדהימים עם יחס אישי ואוהב וזה שווה הכל!!


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה