בשבוע הקרוב תחל בנייתו מחדש של בית הספר ויתקין



נוסף להתחדשות יהפוך ויתקין לבית ספר לטבע שיהווה מוקד משיכה לילדים מכל רחבי העיר ויציע חוויית למידה ייחודית וחד פעמית

בית הספר היסודי "ויתקין", הממוקם בשכונת רמת אליהובעיר, יחל בשבוע הקרוב להיבנות מחדש בהשקעה של 11 מיליון שקלים. הבנייה, כאמור, תחל בימים הקרובים וצפויה להסתיים כבר בקיץ 2013 לרווחתם של תלמידי בית הספר וצוותי החינוך. במסגרת העבודות תיבנינה מחדש 12 מתוך 18 כתות המבנה, בסטנדרטים הגבוהים ביותר.

על פרויקט הבנייה, אמון האגף לבנייה ציבורית בעיריית ראשון לציון בראשותה של אדריכלית ורד סולומון ממן, שמספרת כי המבנה החדש יתפרש על שטח של 1400 מ"ר שייבנו בשתי קומות על פי כל תקני הבנייה החדשים. עוד הוסיפה סולומון ממן כי המבנה מושקע מאד, גם מבחינה עיצובית, ויכלול כתות מרווחות, תאורה עכשווית ומשופרת. כמו כן,  המבנה יונגש לנכים ותיבנה בו מעלית.

על מנת להפריע כמה שפחות לסדר הלימודים התקין, ימשיכו התלמידים במהלך השנה הנוכחית את הלימודים במבנה הנוכחי, עד לסיום עבודות הבנייה,  ורק בסיום בנייתו של המבנה החדש יתבצע מעבר התלמידים אליו וייהרס המבנה הישן.

ראש אגף החינוך היסודי במינהל החינוך, מירי אור גוטפריד, מספרת כי נוסף להתחדשות המבנה יהפוך ויתקין לבית ספר לטבע, חשיבה מדעית ופעילות חווייתית, במסגרת תהליך פיתוח ייחודיות בית ספרית בבתי הספר היסודיים בעיר. בית הספר, לדבריה של אור גוטפריד, יהווה מוקד משיכה  לילדים מכל רחבי העיר ויציע חוויית למידה ייחודית וחד פעמית.

ראש עיריית ראשון לציון, דב צור:"בנייתו מחדש של בית ספר ויתקין מגלמת את ההשקעה בשתיים  ממטרותינו החשובות ביותר: ההשקעה בחינוך וההשקעה בשכונת רמת אליהו. אחרי שנים של הזנחה, פועלת העירייה כדי לשדרג את השכונה למעמד הראוי לה בכל ההיבטים, וזו הסיבה לבנייה מחדש של בית הספר. אנו לא ממשיכים במדיניות שיפוץ על שיפוץ, אלא בונים מחדש. בנוסף, אנו משקיעים גם בתכנית הלימודים, על מנת להפוך את בית הספר ויתקין לבית ספר מוביל באזור, שימשוך אליו תלמידים גם מחוץ לשכונה".


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה