24.7 מיליון לשיפוץ מוסדות החינוך



לאחרונה אישר ראש העיר תוכנית בהיקף של 24.7 מיליון שקלים לשיפוץ בתי הספר בעיר. העירייה כבר פרסמה מכרזים לקבלנים.

לקראת סיומה של שנת הלימודים תש"ע, מתחילים בעיריית ראשון לציון להיערך לפתיחתה של שנת הלימודים הבאה. לאחרונה אישר ראש העיר תוכנית בהיקף של 24.7 מיליון שקלים לשיפוץ בתי הספר בעיר. התכנית שגובשה על ידי מינהל שפ"ע, ובהובלת מנכ"ל העירייה, רחבה בהיקפה ומהווה את ההשקעה הגבוהה ביותר שהושקעה בשיפוץ מוסדות חינוך בשנים האחרונות.

לפני כחצי שנה, הנחה ראש העירייה, מר דב צור את ראש מינהל שיפור פני העיר (שפ"ע) להציג תכנית מקיפה לשיפוצי קיץ במוסדות החינוך, שתיתן מענה ארו טווח לבעיות הפיזיות במוסדות החינוך בעיר, ולא שיפוץ מקומי בלבד. בין החודשים ינואר למרץ, ביצע מנהל שפ"ע בשיתוף מנהל החינוך סקר צרכים, שכלל סיורים בכל מוסדות החינוך בעיר ובחינת בקשות המנהלים.

לאחר מכן נקבעו סדרי עדיפויות לטיפול בנושאים השונים, והוחלט כי בראש ובראשונה יטופלו נושאי בטיחות הילדים במוסדות החינוך. השלב הראשון יכלול טיפול בכל מה שיסייע לשמור על בטיחותם של הילדים בין כתלי בית הספר, כגון, התקנת גדרות, מעקות ותיקון דלתות. לאחר מכן, יוקדש השיפוץ לשאר צורכי מוסדות החינוך, כאשר נושאים שהינם אסטטיים בלבד יטופלו בעדיפות אחרונה.

העירייה כבר פרסמה מכרזים לקבלנים, וההכנות לביצוע העבודות בעיצומן. בימים הקרובים תישלח הודעה לכל בית ספר המפרטת את העבודות שיבוצעו ולוח זמנים משוער לתחילת העבודות וסיומן.
 
ראש עיריית ראשון לציון, דב צור: "אנחנו מתמודדים כל שנה עם בעיות של התנאים הפיזיים בבתי הספר. בכל פעם אנחנו מנסים לשים פלסטר ולתת פיתרון לתקופת הביניים. השנה, באתי לראש מינהל שיפור פני העיר (שפ"ע) וביקשתי עבודה מקיפה של כל הצרכים בכל מוסדות החינוך בעיר, כדי לפתור במכה אחת את כל הבעיות ולתקופה הארוכה. ראש מינהל שפ"ע בא עם תכנית שכללה שיפוצים בהיקף של 24.7 מיליון שקלים, והתכנית כולה אושרה וצפויה להתבצע במהלך הקיץ הקרוב. אני רואה ביצירת סביבה לימודית נעימה ותומכת חלק ממהפכת החינוך שלנו בעיר, ואנו לא מתכוון לחסוך בכך".
 
חבר המועצה אייל מושיוב, מחזיק תיק שיפור פני העיר: "בשנתיים האחרונות עשינו קפיצת מדרגה בכל הקשור לתחזוק מוסדת חינוך, ואנו מגיעים לשיא בפעילות המתוקצבת לקיץ הקרוב. מינהל שפ"ע עשה עבודה מאומצת ואין לי ספק שהתלמידים והמורים יחושו את השינוי".
 
ראש העירייה הודה לחבר המועצה אייל מושיוב, למנכ"ל העירייה, פרנקו גונן, ולראש מינהל שפ"ע, ראובן הרשקוביץ, על העבודה המאומצת להכנת התכנית וליישומה.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה