כדורסל: שוב הפסד למכבי ראשל"צ מול חיפה 73:79 בליגה



מכבי חיפה ניצחה הערב (ראשון) את מכבי ראשל"צ 73:79, או שיותר נכון גל מקל ניצח היום את ראשל"צ. שלשה שלו 11 שניות מהסיום עצרה ריצה של מכבי ראשל"צ שהצליחה לצמק לנק', 50 שניות מהסיום, 74:73.

את ההבדל עשו הישראלים. חיפה עם 38 נק' של הישראלים שלה לעומת 6 נק' בלבד של הישראלים בכתום. חיפה מסיימת סיבוב עם הרבה אופטימיות, ראשון עם המון חומר למחשבה ועם שינויים שיהיו לבטח בימים הקרובים.

חיפה שלטה במשחק בכל פרמטר, אבל הערף המוסף שלה היה לא רק מקל אלא גם עידו קוזיקרו וקורי קאר שבלטו. חיפה איבדה במשחק 17 כדורים. ראשון לא ידעה לנצל זאת הרבה בגלל משחק שכונתי בו כל שחקן רצה להציל את המולדת. בשבוע שעבר בחולון זה הצליחה, אמש בבית מכבי לא.

אפי בירנבוים, מאמן ראשל"צ, הסביר בסיום: "לחיפה יש תקציב גדול והם הביאו את גל מקל שהוא שובר שיויון ועוזר להם מאד. הייתי רוצה מאד את גל מקל אצלי. הוא התאמן כאן באולם חודש, אבל הוא בחיפה ואני לא יודע להגיד האם נשנה את הסגל או לא".

מנגד, מאמן חיפה, ברד גרינברג סיפר: "שתי הקבוצות שיחקו מאד קשוח במשך 40 דקות. זה היה משחק תחרותי ואני רק יכול להגיד שאני שמח שבכל פעם מצאנו את עצמנו  בצד המנצח. באותה מידה יכולנו גם להפסיד. אני רק יכול להגיד תודה לאל על השלשה של מקל".

קרדיט: יצחק ויסהוף nrg.co.il


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה