עימות בין בירנבוים ליו"ר פרי- בוסני מועמד להחליפו



טענות בראשון לציון: המאמן קילל את פרי "אפס, אידיוט" אחרי ההפסד 79:73 למכבי חיפה. מסתמן:מסתמן כי אפי בירנבוים קרוב לסיום דרכו בראשל"צ ושרכז העבר רוני בוסני מועמד להחליפו על הקווים.

מכבי ראשון לציון שוב הפסידה למכבי חיפה, הפעם 79:73 בביתה, ובסיום המפגש התפתחה תקרית שהעיבה עוד יותר על האווירה הקשה בעיר היין. עימות חריף בין אפי בירנבוים ליושב הראש יצחק פרי הוביל לפיצוץ בצמרת המועדון וההערכה היא שהמאמן הוותיק נמצא בדרך החוצה.

26 שניות לסוף המשחק הובילה חיפה ביתרון של נקודה, ויושב הראש פרי צעק מהספסל: "על מי עושים פאול?". בסיום המשחק הוציא בירנבוים את העצבים על היו"ר, ועל פי טענות הנוכחים הטיח בו: "אידיוט, אתה חתיכת אפס. פאול אתה רוצה?!". פרי עצמו, שאישר את הדברים, לא הגיב להתקפה לכאורה ועזב את האולם. אפי בירנבוים הכחיש שקילל את היו"ר.

גורמים במכבי ראשל"צ אמרו: "40 שנה פרי בכדורסל ומעולם הוא לא חווה כזה דבר. מעולם לא הרימו עליו את הקול, לא שחקן ולא מאמן. מאמן לא יכול לאבד את העשתונות גם אם הוא בתקופה לא טובה. קשה לראות איך הם ימשיכו לעבוד ביחד".

בקרב ראשי המועדון היה קיים מרמור רב עוד מההפסד הקודם למכבי חיפה במסגרת גביע המדינה, אז הובילו הכתומים ב-7 נקודות הפרש לקראת הסיום והצליחו להפסיד בהארכה. אחרי האירוע הזה מסתמן כי אפי בירנבוים קרוב לסיום דרכו בראשל"צ ושרכז העבר רוני בוסני מועמד להחליפו על הקווים.

קרדיט: זיו אברג'ל sport5.co.il

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה