כדורסל: הפסד למכבי ראשון לציון נגד י-ם



אוהדי מכבי ראשון כבר ראו את המהפך ברבע הרביעי. לאורך כל המשחק הובילה הפועל ירושלים ובכל פעם שהמארחים התקרבו, האדומים שוב פתחו פער. אבל דווקא אז כשהמומנטום היה בידיים של הכתומים, הודבקה לאדריאן יוטר העבירה הרביעית. באותה שניה המשחק נגמר.

לראשון לא היה מה למכור מתחת לסל כי הניגרי נזהר והכל היה אוורירי גם בחוץ כך שג'וש דאנקן יכול היה להשלים ערב קליעות כמעט מושלם.

ראשון ידעה לתת בראש לירושלים בשנים האחרונות וללעוג לתקציב המנופח שלה. שחקנים ב-100 אלף דולר לעונה עשו בית ספר לשחקני הבירה, אבל דווקא הערב (ראשון), אחרי כל כך הרבה אכזבות, ירושלים באה לבית מכבי ושיחקה מאוד אחראי ומבוקר.

לדאנקן עזרו גם פולן ולימונד ומהעבר השני אפשר היה שוב להתענג על התוצרת המקומית כשאור סולומון ושון דאוסן קלעו נקודות על הפנים של שחקנים זרים שעשו לא מעט בקריירה. גרונפלד ובן דוד קיזזו את עצמם כשלא תרמו דבר לקבוצות שלהם וחנוכי היה בערב חלש.

ראשון נחלשה בהשוואה לעונה שעברה. ווילי וורן היה בערב טוב, אבל אין תחליף לקיטצ'ן וקרופורד שהיו יודעים לעשות 30 נקודות למשחק בלי למצמץ.הפועל ירושלים ניצחה, אבל ספק אם היא תצליח לעלות על איזשהו גל שיוביל אותה עד למעלה.

לראשל"צ: ווילי וורן 20, אדריאן יוטר 19, ג'וליאן רייט 12, אור סולומון 10, לזאריק ג'ונס 8, שון דאוסן 8, ניצן חנוכי 4. דניאל איידן ועמית בן דוד שותפו אך לא קלעו.


להפועל ירושלים: ג'וש דאנקן 26, פולן 17, קרייג סמית' ;3, רביב לימונד 13, קורטני פלס 8, אלישי כדיר 6, מאיר טפירו 3. דן גרונפלד שותף אך לא קלע
קרדיט: יניב טוכמן nrg.co.il

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה