כדורסל: הפסד שני ברציפות למכבי ראשון לציון



ברק נתניה שמרה הערב (שני) על מאזן מושלם של חמישה ניצחונות אחרי עוד תצוגה, הפעם 62:70 על חשבונה של מכבי ראשל"צ, שהפסידה שבוע שני ברציפות.

החבורה של דני פרנקו פתחה מצוין. קילינגסוורת' המשיך את היכולת המצוינת מהשבוע שעבר והוליך את המקומיים ליתרון 2:8 תוך 3 דקות. אדריאן יוטר נראה לא מפוקס, לא קיבל מספיק כדורים וזעם גם על השופטים שהדביקו לו עבירה לא במקום. שניה לסיום הרבע רייט החטיא ונתניה ירדה ביתרון 10:15 אחרי עשר דקות הגנתיות.

שלשה של אור סולומון ונק' בחדירה של חנוכי קבעו שוויון  15 אחרי דקה וחצי ברבע השני. שני דאנקים של רייט קבעו 15:25, אחרי ריצת 0:17 לראשל"צ. פרנקו מיהר לנער את החבר'ה עם פסק זמן ובאמת קילינגסוורת' הוריד את ההפרש ל-6 בלבד תוך 2 וחצי דקות. סל של וושינגטון על הבאזר סגר את המחצית עם 30:31 מוצדק לראשל"צ.

את הרבע השלישי נתניה פתחה עם הגנה חזקה, הלכה לקילינגסוורת' ומיצ'ל וסגרה ריצת 0:8 תוך שלוש דקות (31:38).ראשל"צ הצליחה לשבור שיא שלילי כשלא קלעה סל שדה מעל 11 דקות, ושלשה של דרון וושינגטון קבעה יתרון שיא לנתניה -  33:45. ווילי וורן קבע את תוצאת הרבע 36:49 למארחים.
בפתיחת הרבע האחרון שלשה של סולומון הורידה ל-41:49.

נתניה המשיכה לגמגם וראשל"צ רצה ל-0:9. שלשה של בראדלי עצרה את התנופה וקבעה 45:52, חמש דקות לסיום. ניצן חנוכי לא ויתר, שלשה חשובה מאד שלו החזירה את הפיגור לארבע בלבד, אבל בראדלי קבר עוד שלשה בדרך ל-53:59, שתי דקות לסיום. עד סיום ראשל"צ בעיקר החטיאה ולא הפריעה לנתניה לנצח 62:70 ולשמור על מאזן מושלם בפסגת הליגה.

המאמן המנצח דני פרנקו: "ידענו שראשון יבואו להתפוצץ עלינו אבל שיחקנו שוב ביחד וגילינו אופי. מרקו נתן פייט מדהים נגד אוטר, בראדלי החליט שהוא לא מפסיד את המשחק ושולמן עם התנועה שלו על המגרש היה היום כמו רקדן".

אפי ברנבוים אמר אחרי המשחק: "היה לנו הרבה מאוד דקות שהמשחק לא שטף. לכל משחק בליגה ולכל רבע בליגה יש את החיות שלו והכל משתנה מהר. יש לי שמחה קטנה בלב בשביל שולמן, ששיחק אצלנו בעונה שעברה".

אייל שולמן: הוסיף "אפשר לומר שיש קשר בין המשחק הטוב שלי ליריבה. זה תמיד כיף לשחק טוב נגד האקסית שלך"

 קלעו לנתניה: דרון וושינגטון 16, מרקו קילינגסוורת' 16, איל שולמן 13, יהוא אורלנד 9, ראמל בראדלי 8, ג'ונתן מיטשל 4, אלירן גואטה 4. קלעו לראשל"צ: ג'וליאן רייט 15, ווילי וורן 12,  אור סולומון 10, אדריאן יוטר 9 (13 ריבאונדים), ניצן חנוכי 9, לזאריק ג'ונס 5, שון דאוסן 2.

קרדיט: ערן שור nrg.co.il
לכתבה המקורית לחץ כאן


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה