מכבי ראשון הביסה את האלופה מכבי ת"א בנוקיה



מדהים. מכבי ראשון לציון הדהימה את מכבי תל אביב עם 64:81 בהיכל נוקיה. בזכות הניצחון, הכתומים של אפי בירנבוים הם היחידים עם מאזן מושלם בליגה. לצהובים מדובר בהפסד ראשון אחרי שבעה ניצחונות רצופים בליגה, באירופה ובמשחקי ההכנה.

שתי הקבוצות הגיעו למשחק כשהן היחידות עם מאזן מושלם בליגה. מכבי תל אביב בנוסף הגיעה עם מאזן מושלם גם ביורוליג. ראשל"צ פתחה את המשחק בטירוף. כבר מהפתיחה ניתן היה לחוש בתחושה מוזרה באוויר, הרגשה של משהו אחר. כשהאורחת ירדה לרבע ביתרון 14:24, אף אחד לא חשב שגם ההמשך ייראה כך. אדריאן יוטר אגב, שהיה נהדר, תרם עשר נקודות ברבע הראשון.

"עשר נקודות הפרש?", שאלו את עצמם בוודאי אוהדי מכבי תל אביב. "לא נורא, מה זה עשר הפרש. הקבוצה תחזור בקלות". אלא שלאפי בירנבוים וחניכיו היו תוכניות אחרות. הכתומים לא הורידו את הרגל מהגז, ניצלו את החולשה של מכבי והגדילו את ההפרש ברבע השני ל-18 (!). מי היה מאמין שמדובר באחת הקבוצות הטובות באירופה. וזה עוד ללא הרכז המוביל של הקבוצה, לזאריק ג'ונס, שנקע את קרסולו.

המשחק ההפוך נמשך. ראשל"צ הבריקה שוב ושוב, הצהובים איכזבו שוב ושוב. דייויד בלאט נראה מתוסכל ואף אחד משחקני מכבי תל אביב לא תיפקד. יוטר וג'וליאן רייט, שגם כן היה מצוין, אמרו תודה רבה, לקחו את ההזדמנות בשתי ידיים ולא נתנו ליריבתם לנגוס בהפרש.

במהלך ההתמודדות אפי בירנבוים לא אהב את התנהגותו של גיא פניני והרצה לו מעט. פניני הגיב בציחקוק והמשיך לכיוון הספסל. בלאט יצטרך לשטוף את חניכיו כדי להבין מה לא היה בסדר, כי אם מכבי תמשיך ביכולת הזו, כנראה שלא מדובר בהפסד הראשון שלה העונה.

קלעו למכבי ראשל"צ: אדריאן יוטר 22 נקודות, 9 ריבאונדים ו-3 חסימות, ג'וליאן רייט 22 ו-9 ריבאונדים, ווילי וורן 14, ניצן חנוכי 9, 9 ריבאונדים ו-6 אסיסטים, אור סולומון 8 ועמית בן דוד 6.

קלעו למכבי ת"א: שון ג'יימס 19 נקודות, 6 ריבאונדים ו-4 חסימות, יוגב אוחיון 12, דייויד לוגאן, ניק קיינר מדלי וריקי היקמן 7 כל אחד וגיורגי שרמאדיני, סילבן לנדסברג וליאור אליהו 4 כל אחד.

קרדיט: מערכת ONE

לכתבה המקורית לחץ כאן


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה