כדורסל: מכבי ראשון פוגשת את מכבי ת"א



הקבוצה הכתומה מגיעה ללא הפסדים עד כה בליגה, ובהרגשה שההצלחה מהשנתיים האחרונות עשויה להמשיך. בראשון לציון רוצים מאוד לקטוע את רצף ההפסדים הארוך מול הצהובים, ולקראת המשחק החליטו לסגור כמעט את כל אימוני הקבוצה לתקשורת.

מכבי תל אביב – מכבי ראשון לציון (20:30, ספורט 5)

הקבוצה של דיוויד בלאט שבה אתמול לישראל והיום ערכה את האימון המסכם לקראת ראשון לציון. במכבי היו מאוד מרוצים מהיכולת בניצחון על שאלון ביום חמישי, ומקווים להמשיך במגמה החיובית מול היריבה מצמרת הליגה, כשבשום פנים ואופן לא מתכוונים לזלזל או להמעיט בהצלחתם. דיוויד בלאט החליט לא לרשום לקראת המשחק את דווין סמית', ששיחק דקות נכבדות מול הקבוצה הצרפתית בחמישי.

מנגד הקבוצה הכתומה מגיעה ללא הפסדים עד כה בליגה, ובהרגשה שההצלחה מהשנתיים האחרונות עשויה להמשיך. בראשון לציון רוצים מאוד לקטוע את רצף ההפסדים הארוך מול הצהובים, ולקראת המשחק החליטו לסגור כמעט את כל אימוני הקבוצה לתקשורת. לאזריק ג'ונס, הרכז של הכתומים, נפצע באימון המסכם ביום שבת בקרסולו, ופונה לצילום. הוא ככל הנראה יחמיץ את ההתמודדות.

"כמו תמיד צריך לקוות ליום מושלם שלנו ויום פחות טוב שלהם, זה הנוסחא לנצח את מכבי", סיפר הקפטן ניצן חנוכי לוואלה! ספורט על המפתחות שלו לניצחון, "אנחנו צריכים להתעסק עם עצמנו, ולתת הכי טוב שאנחנו יכולים ולקוות שזה יספיק. אני לא מכיר מישהו שמגיע בלי לחץ ורצון לנצח ואומר שיהיה מה שיהיה, ברור שאנחנו כמו כל משחק נרצה לבוא לעשות את המקסימום. זה יהיה הרבה יותר קשה מכל משחק אחר. היה לנו מחנה אימונים שתרם לנו לגיבוש, החבר'ה החדשים התאקלמו מהר, ההרגשה מצוינת, בטח בין אלה שנשארו, יש אווירה טובה ואנחנו מקווים להמשיך ככה".

המספר הנוסף

2 – נקודות בלבד קלע ליאור אליהו בניצחון על עירוני אשקלון, משחקו הדל ביותר מאז עונת 2008/9.

20 – משחקים רצופים בליגה, גביע וגביע הליגה מנצחת מכבי תל אביב את מכבי ראשון לציון, מאז ניצחו הכתומים בסוף עונת 2005/6.

32.5 – נקודות מדד בממוצע יש לאדריאן יוטר לאחר שני מחזורים, והוא מוביל את הליגה בקטגוריה הזאת.

יעמוד למבחן: אדריאן יוטר. הסנטר של ראשון לציון הוא ככל הנראה הדומיננטי ביותר בליגה מחוץ למכבי תל אביב, והמבחן הגדול שלו יהיה כיצד יעמוד מול סוללת הגבוהים הצהובה, והאם ימשיך להיות דומיננטי כתמיד.

קרדיט: אור שקדי, מערכת וואלה! ספורט

לכתבה המקורית לחץ כאן

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה