כדורסל: מכבי ראשון מארחת הערב את הפועל אילת



שתיים מהמנצחות הגדולות של מחזור הפתיחה נפגשות למשחק מסקרן כשבמוקד קרב המוחות על הקווים בין השועל הוותיק, אפי בירנבוים, לעודד קטש. ראשל"צ מגיעה אחרי ניצחון חוץ מרשים בגלבוע אבל היא עדיין לא מחוברת לחלוטין וזאת בעיקר בשל צירופם המאוחר יחסית של ג'וליאן רייט ולזאריק ג'ונס

המחזור השני של ליגת ווינר ייפתח הערב (ראשון) עם ארבעת מתוך ששת משחקי המחזור כשבמוקד המאבק המסקרן בין הפועל ירושלים להפועל תל אביב והופעות הבכורה בליגה של הפועל חולון, שתארח את מכבי אשדוד, ושל מכבי חיפה, שתארח את גלבוע/גליל. במשחק מעניין נוסף, מכבי ראשל"צ תארח את הפועל אילת. ביום שני יושלם המחזור כשבני הרצליה תארח את ברק נתניה ואליצור אשקלון את מכבי ת"א.

מכבי ראשל"צ - הפועל אילת (19:35, בית מכבי)

שתיים מהמנצחות הגדולות של מחזור הפתיחה נפגשות למשחק מסקרן כשבמוקד קרב המוחות על הקווים בין השועל הוותיק, אפי בירנבוים, לעודד קטש. ראשל"צ מגיעה אחרי ניצחון חוץ מרשים בגלבוע אבל היא עדיין לא מחוברת לחלוטין וזאת בעיקר בשל צירופם המאוחר יחסית של ג'וליאן רייט ולזאריק ג'ונס, שני הזרים שאמורים להוות חלק חשוב בקבוצה, אבל כבר במשחק בגן-נר הם הראו סימני התאקלמות מתקדמים כשג'ונס קלע 11 ורייט פלירטט עם דאבל דאבל (8 נק' ו-9 ריב').

על הנייר נראה שברגע שג'ונס ורייט יתחברו לשיטה של בירנבוים, ראשל"צ תהיה אחת הקבוצות האיכותיות בליגה ולאוהדים בעיר היין תהיה סיבה טובה למלא את הטריבונות בבית מכבי. המשחק מול אילת, שנחשבת לאחת הקבוצות המעניינות ביותר בליגה השנה, הוא הזדמנות מצוינת עבור אוהדי ראשל"צ להתחיל לעשות זאת. הקבוצה של קטש אמנם לא הרשימה בניצחון הביתי הדחוק על אשקלון במחזור הפתיחה אבל מציגה סגל כשרוני ועמוק. בשבוע שעבר ניצלה אילת מהפסד בזכות יכולת נהדרת של הסנטר הזר הצעיר, אלי הולמן (21 נק ו-20 ריב') אך הקבוצה של קטש תלויה בעיקר בשני השחקנים המובילים שלה בקו האחורי - אפיק נסים ואוסטין פרימן.

קרדיט: שי לוי www.one.co.il

לכתבה המקורית לחץ כאן


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה