כדורסל: נצחון חוץ למכבי ראשון על גליל במחזור הפתיחה



מכבי ראשל"צ גברה הערב (ראשון) 54:70 בחוץ על גלבוע/גליל במחזור הפתיחה של ליגת ווינר ומאמן הקבוצה, אפי בירנבוים, יכול בהחלט להיות מרוצה. אמנם הקבוצה של ליאור ליובין הייתה צמודה לקבוצתו לאורך כל החצי הראשון, אך ברבע השלישי ברחו הכתומים, שנהנו ממשחק מצוין של אדריאן יוטר, שסיים עם 17 נקודות ועשרה ריבאונדים.

מאמן המנצחת, אפי בירנבוים, אמר בסיום המשחק: "גם במחצית הראשונה היינו צריכים להוביל ב-15 נקודות, אבל זו המהות של משחק ראשון בליגה - אתה יודע שאתה מביא את ההגנה, אבל בהתקפה זו לא הייתה התקפה. במשחק ראשון בעונה גם השחקנים מתרגשים, הם עוד לא מכירים אחד את השני. ההגנה שלנו עשתה את ההבדל, אבל יש לנו הרבה מה לטפל בעצמנו. אנחנו עוד לא מתואמים בהרבה דברים, המשחק שלנו עוד לא שוטף, אבל נשמור על ההגנה הזאת מכל משמר והיא תוביל אותנו קדימה".

על הזרים שלו אמר בירנבוים: "ג'וליאן רייט היה במשחק ראשון והוא שחקן טוב בשני צידי המגרש. הוא שחקן עם ניסיון, הוא הוביל קבוצה ב-"D-League", הוא לקח קבוצה על הכתפיים לאליפות. עבור ווילי וורן ולזאריק ג'ונס זו פעם ראשונה מחוץ למדינה שלהם, פעם ראשונה שהם משחקים בליגה אחרת, זה לא פשוט וצריך סבלנות. ראינו כמה דקות טובות משניהם, אבל החיבור שלהם לקבוצה ייקח זמן. יש לנו עוד הרבה עבודה".

ניצן חנוכי, שסיים עם 12 נקודות, אמר בסיום: "בשלב הזה של העונה קבוצות עוד לא מחוברות ב-100 אחוז ואני חושב שלמחנה שעשינו יש יתרון, כי הוא עזר לנו להתגבש. עם זאת בתחילת העונה הדברים עוד לא מגובשים לגמרי, המחצית הראשונה נגמרה צמוד למרות שהיינו צריכים לגמור אותה ביתרון גבוה. בחצי השני השתפרנו בהגנה ובהתקפה וזה גרם להפרש הזה".

קרדיט: שי לוי One.co.il


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה