כדורסל: מכבי ראשון לציון במגעים עם פול קארטר



קארטר (25, 2.04) הוא פורוורד מגוון שלא מרבה לזרוק מבחוץ אבל בעל יכולות אתלטיות מגוונות. הוא החל את לימודיו באוניברסיטת מינסוטה בשנת 2008.

מכבי ראשון לציון מנהלת מגעים מתקדמים עם הפורוורד פול קארטר והשחקן צפוי להצטרף לקבוצה בימים הקרובים. רוב תנאיו של השחקן כבר סוכמו, כשדברים אחרונים צריכים להסגר על מנת שקארטר ישלים את מעברו לראשון לציון ויהפוך לזר השלישי בסגל המתגבש של המאמן אפי בירנבוים, שחזה בביצועיו בליגת הקיץ בלאס וגאס.


קארטר (25, 2.04) הוא פורוורד מגוון שלא מרבה לזרוק מבחוץ אבל בעל יכולות אתלטיות מגוונות. הוא החל את לימודיו באוניברסיטת מינסוטה בשנת 2008. לאחר שנתיים בלבד במינסוטה, עבר קארטר לאוניברסיטת שיקגו-אילינוי בה שיחק בעונת 2010/11 ורשם 14.7 נקודות ו-8 ריבאונדים.

לאחר שלא נבחר בדראפט ה-NBA יצא השחקן לאירופה וחתם בשורות א.א.ל לימסול בה שיחק 4 משחקים וחזר לליגת הפיתוח לקבוצת איידהו, שיחק 34 משחקים ורשם 11.1 נקודות ו-5.4 ריבאונדים בממוצע. בליגת הקיץ שיחק קארטר בשורות אטלנטה וקלע 4 נקודות והוסיף 2.8 ריבאונדים בממוצע.

עד כה החתימה הקבוצה של בירנבוים ומתן חרוש את הגארד ווילי וורן והסנטר אדריאן יוטר, לצד הישראלים עמית בן דוד, ניצן חנוכי, אור סולומון, אייל שולמן ושון דאוסן. מי שלא ימשיך בקבוצה הוא דרווין קיצ'ן, שעסקת העברתו לפנאתנייקוס הושלמה במהלך סוף השבוע האחרון, וראשון לציון תקבל 200 אלף דולר במהלכה.

כמו כן פירסם היום אתר הליגה הבלקנית שהנהלת הקבוצה פנתה למפעל על מנת לשחק בו בעונה הבאה בנוסף לגלבוע/גליל, וזאת לאחר שלישראל יש שני מקומות במסגרתו. מנהל הליגה, שי שטריקס, אמור לנהל את המגעים מול ראשון לציון, ובמידה ויראה כי הכתומים עומדים בדרישות, תצטרף הקבוצה למפעל.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה