עקרונות להגשמת השינוי בחיים



"אין אדם מושלם – יש אדם שלם – בזכותו, ביופיו, בעוצמתו ובחסרים שלו"

שבעה עקרונות כבסיס להגשמת השינוי בחיים .

1.אהבה ללא תנאי – קבל את עצמך כמו שאתה על מגרעותייך ומעלותייך וכל מי שאתה, אחרי שתאהב את עצמך ללא ביקורת ושיפוטיות, תוכל לאהוב את כל האנשים באותה צורה.

2.אור - במקום שיש אור יש אהבה – שמחה – איכות חיים – במקום שיש בו אור אין פחד, הוציאו את הפחדים לאור ע"י הבאת אור לאותם מקומות חשוכים ע"י מדיטציה, תנועה, וכל מה שעושה לכם טוב.                                                                       

3. תודעה - בכל דבר יש תודעה – בכל איבר ואיבר בגוף בכל תא ותא, בחיות,בצמחים, בדומם, בכדור הארץ, לכל דבר יש תודעה ואנו כבני אדם צריכים להתייחס בכבוד ולומר תודה גדולה על הזכות להיות חלק מהעולם הזה.

4. איכות חיים-  לא הכמות היא החשובה – אלא איכות החיים שבו אנו חיים – צריך לשנות ערכים ובמקום לרוץ אחר החומר, לאהוב את עצמך ואת הסביבה שבה אתה חי. יצירת מציאות מתחילה בתודה על מה שיש ועל מה שהשגתי עד היום

5. שפע - להאמין שמגיע לנו שפע, הבחירה בידינו להזמין לחיינו ארועים משמחים ובהבנה שהדומה מושך דומה.מותר לנו להנות בדרכנו המיוחדת ולאפשר לאחרים להנות בדרכם המיוחדת, גם אם היא שונה מדרך חיינו. עלינו לממש תחושת שפע ואושר עבור עצמנו ועבור העולם.


6. התשובות נמצאות אצלנו - כל התשובות לכל השאלות, כל המפתחות לכל הדלתות והאוצרות נמצאים בתוך עצמנו. המסע אינו החוצה אלא פנימה לתוכנו, לתת מה שאנו יכולים, כי אין לנו יותר מזה, לשחרר אשמה ולוותר על כעס ומרירות ולבחור להיות באור ובחמלה. לכבד את הקול הפנימי, כשההגיון והרגש נרגעים, הנשמה מדברת והקול הפנימי נשמע.

7. ייעוד-  לכל דבר יש תכלית וייעוד, לא באנו לחיים האלה סתם, אלא לתכלית מסויימת, יש לנו ייעוד ואנחנו נמשכים לגלות מהו, הייעוד קשור בטובת כדור הארץ, נתינה-קבלה, שמירה על בעלי חיים ועוד…יש לנו ייעוד לטובת הכלל מעבר לטובתנו האישית. 

"אין אדם מושלם – יש אדם שלם – בזכותו, ביופיו, בעוצמתו ובחסרים שלו" !!

הכותבת היא מטפלת הוליסטית ברייקי,הילינג, פרחי באך, דמיון מודרך,
מתקשרת, מרצה ומנחה סדנאות  054-4308791
[email protected]


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה