בריכת פיברגלס של קליפסו – שדרגו את הבית ואת החיים עם יוקרה וחדשנות



תמיד חלמתם על בריכת שחיה על הגג או בחצר? מרגישים שיש לכם הכל ורק בריכת שחיה תשדרג את רמת החיים שלכם?

יח"צ

אם כן, הגעתם למקום הנכון. בריכות הפיברגלס של קליפסו מייצגות שיא ישראלי של חדשנות ויוקרה בתעשיית הבריכות, הודות לשנים של ניסיון, ידע, יצירתיות ושאפתנות.

מדובר בפיתוח ייחודי, שמשקף גם את השאיפה להעניק אורח חיים אולטימטיבי לבעלי נכסי יוקרה וגם את החתירה למצוינות, עם בטיחות ונוחות מקסימלית. אז מה מאפיין ומייחד את בריכות קליפסו ומדוע זה בדיוק מה שחיפשתם? על כך לפניכם.

שילוב מנצח בין משקל לבין חוזק

המאפיין הבולט ביותר של בריכות פיברגלס מבית קליפסו, הוא השילוב האולטימטיבי בין חוזק לבין משקל קל של הבריכה. הודות לפיתוח הייחודי, חומרי הגלם מהם עשויה הבריכה ובראשם שלד הברזל החזק, משתלבים עם המשקל הקל והגמישות שלה. הגימור של הבריכה גם הוא ברמה גבוהה מאוד וכולל פסיפס יוקרתי ויחד נוצרת חוויה מושלמת של בטיחות וסטייל מתוחכם.

בריכת פיברגלס של קליפסוהיא תוצר של תכנון והנדסה קפדניים ושימוש בחומרי גלם איכותיים וטכניקות חדשניות. לכן, הבריכות מתאימות לכל סוג של חלל יוקרתי כולל גגות פנטהאוזים, גינות, מרפסות מרווחות ועוד.

עמידות לאורך זמן

יתרון נוסף של בריכות פיברגלס מבית קליפסו הוא הבחירה באקריליק עמיד על פני זכוכית, המשמשת בבריכות פחות איכותיות. הודות לשימוש פורץ הדרך באקריליק, בריכת פיברגלס של קליפסו עמידה בפני הצהבה, מגלה עמידות בפני כימיקלים ואבנית, מה שמבטיח תחזוקה קלה יחסית וחיי מדף ארוכים.

דווקא עכשיו -בריכות קליפסו כחול לבן

עוד בלב הייחוד של קליפסו, הוא ההקפדה על עבודה תוצרת הארץ, בכל שלב של התהליך, לתמיכה בתושבי ישראל ובכלכלה המקומית. המפעל האיכותי בו מיוצרות בריכות פיברגלס של קליפסו ממוקם בארץ ובנוסף, כל צוותי החברה הם ישראלים ועובדים בכפוף לקליפסו ותחת פיקוח הדוק– מפעל כחול לבן.

מגשימים לכם חלומות בתוך ומחוץ לבריכה

כל בריכת פיברגלס של קליפסו מיוצרת בהתאמה אישית מלאה, בהתאם לבקשות הלקוח. אם אתם חולמים על בריכת פיברגלס בגודל מסוים או ממדים מסוימים, אנחנו כאן כדי להגשים.

אנו מגיעים עם הבריכה מוכנה להתקנה, אחרי שעברה בקרת איכות והצפה במפעל של 72 שעות. לכן, התהליך מהיר ופשוט ותוך שניים - שלושה ימי עבודה בלבד תוכלו ליהנות מבריכה אלגנטית ויוקרתית.

בנוסף, נסייע לכם להגשים את החלום ואת החזון לגבי סביבת הבריכה. במידת הצורך ועל-פי בקשתכם, נחבר אתכם עם מומחים לתאורת חוץ, רצפים ושאר בעלי מקצוע וקבלנים מקצועיים ואמינים ונפקח על העבודה כדי שתיהנו משירות מקיף תחת קורת גג אחת.

לסיכום, אם אתם מסוג האנשים שלא מוכנים להתפשר על פחות מהטוב ביותר, בריכת פיברגלס של קליפסו היא בדיוק מה שאתם צריכים בבית שלכם, לשדרוג הנכס ואיכות החיים.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה