שיתוף פעולה שהביא לתפיסתם של 2 פורצים



שיתוף פעולה בין צוות הנוער של החברה לביטחון ומחלק הנוער של המשטרה הוביל לתפיסתם של שני פורצים

במהלך משמרת שגרתית קיבלו צוות הנוער של החברה לביטחון וצוות המשטרה, דיווח על חשד לפריצה ברחוב עטרות בעיר. הצוותים, שהגיעו באופן מיידי למקום האירוע, הבחינו בחשוד משוטט במקום. כשנשאל החשוד מה מעשיו, סיפר כי הוא מסתובב במקום ללא סיבה.

חברי צוות הנוער של החברה לביטחון, סיפרו כי החשוד נראה לחוץ מהרגיל כאשר נשאל למעשיו. כעבור מספר דקות התקבל מידע לפיו החשוד השני כבר נמצא בתוך דירה בבניין ומבצע מעשה גניבה.  באותו הרגע, ביצעו הצוותים מבצע סגירה מיידית של כל הכניסות לדירה. במקביל, נכנסו חלק מחברי הצוות לדירה דרך החלון, איתרו את הפורץ בתוך הבית וביצעו מעצר מהיר.
 
על שני החשודים, בני 24 ו-25, נערך חיפוש שהעלה כי בידיו של אחד מהם  כסף מזומן, שהספיק לגנוב מהדירה. מלבד סכום הכסף, לא הספיק הפורץ לקחת דבר.
 
מאוחר יותר הסתבר, כי שני החשודים מוכרים למשטרה ולחברה לביטחון מעבירות של פריצה וסמים שביצעו כבר בעבר. השניים, כמובן, נעצרו והובלו לתחנת המשטרה.
 
המשך הטיפול בחשודים נעשה על ידי מחלקת חקירות נוער של המשטרה.
 
מחזיק תיק הביטחון, ומ"מ יו"ר דירקטוריון החברה לביטחון, עו"ד סורין גנות:"מדובר בסיפור נוסף המוכיח את ערנות ויעילות צוות הנוער של החברה לביטחון, המהווה מכפיל כוח משמעותי למשטרת ישראל. גם הפעם הכסף שכמעט ונגנב הוחזר לבעליו, בעקבות שיתוף הפעולה עם צוותי המשטרה, אשר הוביל פעם נוספת לסוף טוב. מקרים חוזרים ונשנים מן הסוג הזה, מוכיחים שוב לתושבי העיר כי ביטחונם האישי והסדר הציבורי  הינם על ראש מעייניה של החברה לביטחון בפרט והעירייה בכלל. נמשיך לעשות הכול על מנת להגביר את תחושת הביטחון של התושבים לרמה הגבוהה ביותר".
 
מנכ"ל החברה לביטחון, מוטי נחמני:"צוות הנוער של החברה לביטחון הפגין מקצועיות רבה, עבד במהירות, ביעילות ועל פי ההנחיות. שיתוף הפעולה עם המשטרה חשוב והכרחי על מנת להביא לתוצאות הטובות ביותר ולהסב לתושבי העיר ביטחון מרבי".

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה