האם העירייה מאזינה לעובדים?



לאחר שפרש מהקואליציה העירונית בראשון לציון, הגיש השבוע חבר המועצה איתן שלום שאילתה מתריסה לראש העירייה דב צור

פחות מחודש לאחר שפרש מהקואליציה העירונית בראשון לציון, הגיש השבוע חבר המועצה איתן שלום שאילתה מתריסה לראש העירייה דב צור.

איתן שלום 
איתן שלום צילום: רענן כהן



לטענת שלום: "בשנה האחרונה אנו שומעים במסדרונות העירייה, חדשות לבקרים, שמועות על מעקבים שנערכים אחר עובדי העירייה, וככל הנראה גם האזנות לקווי טלפונים.

"מינהל תקין הינו יעד חשוב לעבודה התקינה של העירייה, אך נראה שמדובר במעקב אחרי כמות משמעותית של עובדים. רבים מהם חשים נרדפים וכן מרגישים כי קרנם יורדת בעיני הציבור ונגרמת פגיעה באיכות השירות הניתן לתושבים".

בשאילתה שואל שלום את צור, בין היתר: "אחרי כמה עובדים עקבה או עדיין עוקבת העירייה מאז כניסתך לתפקיד? האם לצורך המעקבים נשכרה חברה או חברות חיצוניות, או שהמעקבים מופעלים באמצעות עובדי עירייה?

אי אפשר להאזין לכולם

עוד שואל שלום את צור: "מהו התקציב שהושקע החל מחודש ינואר 2009 ועד חודש יוני 2011 לצרכי המעקב אחרי עובדים? האם מתקיימות האזנות והקלטות לטלפונים של עובדי העירייה?".

השבוע אמר שלום: "אי אפשר להאזין לכולם. אנשים מרגישים שהם במעקב תמידי וזה לא יוצר סביבת עבודה נוחה. אם יש חשד נגד מישהו ספציפי, 

מהעירייה נמסר בתגובה: "אין דבר שחשוב לנו יותר מאיכות השירות הניתן לתושבי העיר, וזו בדיוק הסיבה שאנו נוקטים צעדים לאתר את אותם עובדים שלא עובדים ופוגעים בשמם הטוב של מרבית עובדי העירייה וגורמים לירידה במוטיבציה שלהם".
 

קרדיט:  רגב גולדמן "זמן ראשון"


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה