סוכל ניסיון יצירתי למכור אלכוהול לבני נוער בראשון לציון

$(function(){setImageBanner('887d83d3-251d-4b14-9461-53f1cf87c27e','/dyncontent/2024/5/2/8beb9882-e503-4622-a0b8-5e6da7df53d9.gif',17838,'סמי שמעון אייטם כתבה ',525,78,false,53047,'Image','');})

פקחי החברה לביטחון זיהו צעיר מוציא מתוך תא המטען אלכוהול לבני נוער. הפקחים החרימו 21 בקבוקי אלכוהול שעל פי הערכות נמכרים בעד פי שניים ממחירם בשוק. מנכ"ל החברה לבטחון, מוטי נחמני, מסביר כי זהו ניסיון נוסף לעקוף את איסור מכירת האלכוהול לבני נוער

בסוף השבוע האחרון, בשעת לילה מאוחרת, הבחינו פקחי החברה לביטחון בראשון לציון, יוסי שרעבי ואבי נאשי, בקבוצת בני נוער מתגודדים סביב תא מטען של רכב מסוג מזדה באזור הסופרלנד בראשון לציון. כשהתקרבו, זיהו בחור צעיר, בשנות העשרים לחייו עם בקבוקי אלכוהול רבים ברכבו. בתחילה ניסה לתרץ הצעיר כי האלכוהול מיועד לשימוש פרטי עבור "על האש" שהוא מקיים עם חבריו, אך טיעון זה לא סייע בידו ופקחי החברה נעזרו בחוק לאיסור רוכלות והחרימו 21 בקבוקי אלכוהול, ביניהם וודקה, ויסקי, ליקרים ויין, כמו כן נרשם לחובת הצעיר דו"ח על רוכלות. בחברה מעריכים כי שווי הבקבוקים שנתפסו עומד על כ-5000 שקלים. המשך הטיפול במקרה הועבר לידי המשטרה.

"לא הופתענו" מספר הפקח יוסי שרעבי "אנו מכירים את התופעה, לצעיר לא היה איכפת מזה שהוא קיבל דו"ח ושהטיפול עבר לידי המשטרה, כל מה שעניין אותו, זה שהאלכוהול יחזור אליו".

בחברה לביטחון רואים בזה ניסיון נוסף לעקוף את החוק לאיסור מכירת אלכוהול אחרי 23:00 בלילה וכן את האיסור הגורף למכור אלכוהול לקטינים.  מנכ"ל החברה לביטחון, מוטי נחמני מוסיף כי "אנו מודעים לכוונות להגיע לבני נוער בדרכים עוקפות כמו רכישה דרך האינטרנט ומשלוחים לבני הנוער, אנו נחושים לסכל כל ניסיון כזה, אני גאה בפקחים שגילו ערנות והצליחו למנוע מהבקבוקים להגיע לידי בני נוער בעיר".

בחברה מספרים כי בין שלל הניסיונות למכור אלכוהול לבני נוער, מוכרת התופעה בה הצעיר נכנס לפיצוצייה, משלם עבור האלכוהול, יוצא החוצה,  ומקבל אותו מרכב שחונה בסמוך.

בחברה לביטחון ממשיכים במאבק העיקש נגד מכירת אלכוהול מפיצוציות, בסוף השבוע האחרון נתפסו שני עסקים ברחוב הרצל שנתפסו מוכרים אלכוהול בניגוד לחוק. צוות נוער המשולב פקח מהחברה לביטחון ושוטר ביצע תצפית על פיצוצייה שמכרה אלכוהול לקטין, בעל העסק עוכב לחקירה במשטרה. באירוע אחר, ניתנה התראה לבעל עסק על מכירת אלכוהול מעבר לשעות המותרות. נציין כי רק בחודש האחרון הוצאו צווי סגירה ל-30 יום לארבעה בתי עסק בעיר על מכירת אלכוהול בניגוד לחוק.

 

בתמונה: אשר חן- מנהל אגף הסיור והשיטור בחברה לביטחון עם הבקבוקים שהוחרמו


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה